اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار گرگان:

۲۲۰ هزار تعرفه درحوزه انتخابیه گرگان و آق قلا استفاده شد
فرماندار گرگان گفت: در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ۲۲۰ هزار و ۹۸۸ تعرفه در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا استفاده شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، اسماعیل نادری، عصر شنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد:در روز ۱۱ اسفند تعداد ۲۲۰ هزار و ۹۸۸ تعرفه درحوزه انتخابیه گرگان و آق قلا استفاده شده است.

وی با بیان اینکه کل آرای مأخوذه در این حوزه انتخابیه ۲۲۰ هزار و ۳۵۰ رأی بود، افزود:پس از شمارش آرا«رمضانعلی سنگدوینی»با ۵۴ هزار و ۸۴۳ رأی و«عبدالغفور امان‌زاده»با ۵۱ هزار و ۵۸۲ رأی پیروز میدان شدند.

فرماندار گرگان گفت:در ششمین دوره  انتخابات   مجلس خبرگان  رهبری در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا ۷۷۵ هزار و ۶۳۲ تعرفه رأی مصرف شد.

وی افزود:تعداد کل آرای مأخوذه در این دوره از انتخابات خبرگان رهبری در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا ۷۷۱ هزار و ۴۲۱ رأی است.

نادری اظهار کرد:پس از شمارش آرا«کمال غراوی»با ۳۴۱ هزار و ۲۵۳ رأی و«سیدمحسن طاهری»با ۳۲۸ هزار و ۲۳۱ رأی حائز بیشترین تعداد آرا شدند.

گفتنی است«منصور خمری»با ۴۷ هزار و ۸۱۳ رأی و«ابوذر فردوسی»با ۲۱ هزار و ۸۹۱ رأی،«غلامرضا منتظری»با ۱۹ هزار و ۹۴۵ رأی و«صاحب حجتی»با ۱۹ هزار و ۵۳۲ رأی، حائز بالاترین تعداد آرا شدند.


http://www.caspiankhabar.com/94963



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96