اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان در واکنش به هتک حرمت برخی کاندیداها:

شورای تامین حامی مجریان انتخابات است/ در برابر هرگونه گردن‌کشی از قانون می‌ایستیم
استاندار گلستان با انتقاد از هتک حرمت فرماندار گرگان و معاون سیاسی و امنیتی وی توسط برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و هواداران آنان به شدت واکنش نشان داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، علی‌محمد زنگانه در جلسه شبانه و فوری بررسی برخی رفتارهای خارج از شان برخی از نامزدهای  انتخابات   مجلس شورای اسلامی  و طرفداران آنها که در فرمانداری گرگان برگزار شد، اظهار کرد:حضور ما در فرمانداری گرگان بلافاصله بعد از دریافت خبر اهانت و هتک حرمت فرماندار و معاون سیاسی و امنیتی ایشان پیام روشنی دارد که تمام قد حامی و پشتیبان این عزیزان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شورای تامین استان با قاطعیت ضمن حمایت از مجریان قانون و برگزار کنندگان انتخابات با هرگونه قانون شکنی مقابله می‌کند، افزود:در جلسه مشترک شورای تامین استان و شهرستان‌های استان گلستان دادستان و اعضای شورای تامین به صورت یکپارچه و متحد اعلام کردند که در برابر هرگونه قانون شکنی و هتک حرمت به مجریان قانون ایستادگی و مقابله قانونی خواهند کرد.

 استاندار  گلستان با انتقاد از رفتار برخی از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی مبنی بر اهانت به مجریان قانون، خاطرنشان کرد:این عزیزان نامزد ورود به خانه مردم و مبدا و مرجع قانون گذاری در کشور هستند اما امروز در ابتدای راه خودشان در برابر قانون و مجریان قانون گردن‌کشی می‌کنند.

زنگانه با هشدار به این عده از افراد، تصریح کرد:یقین بدانید قانون در برابر گردن‌کشی‌ها سکوت نخواهد کرد و مطابق قانون با شدیدترین حالت ممکن با تعدی کنندکان به حرمت برگزار کنندگان انتخابات برخورد خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/94954



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96