اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



عدالت تبلیغاتی برای نامزدهای انتخاباتی/ ۵۰۰ نقطه شهر گرگان به فضاسازی انتخابات اختصاص یافت
شهردار گرگان گفت: برای اینکه شهر آلودگی بصری پیدا نکند در ۵۰۰ نقطه شهر شرایطی مهیا شد تا همه کاندیداها از فضای لازم برای تبلیغ و معرفی خود استفاده کنند و نظارت بر تبلیغات کاندیداها نیز وجود داشته باشد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، سید محمدرضا سیدالنگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تبلیغات نامزدهای  انتخابات ، اظهار داشت:فضای انتخاباتی خوبی در شهر گرگان ایجاد شده است، مردم گرگان آماده خلق حماسه به یادماندنی در 11 اسفند هستند و این مهم را با مشارکت حداکثری نشان خواهند داد.

وی افزود:برای اینکه شهر آلودگی بصری پیدا نکند در 500 نقطه شهر شرایطی مهیا شد تا همه کاندیداها از فضای لازم برای تبلیغ و معرفی خود استفاده کنند و نظارت بر تبلیغات کاندیداها نیز وجود داشته باشد.

شهردار گرگان بیان کرد:شهرداری در سه منطقه اکیپ‌هایی را مستقر کرده و تخلفات را رصد و به مسئولان نظارتی گزارش می‌دهد.

سیدالنگی با اشاره به اینکه انتخابات امسال متمایز از سایر انتخابات دیگر است، اظهار کرد:امسال مقام معظم رهبری زودتر از سال‌های گذشته در خصوص مشارکت حداکثری و نقش خواص تاکیدات و بیاناتی داشتند، ما در شهرداری گرگان سعی کردیم آنچه در توان داریم را ایده‌پردازی و مردم همه محلات را به مشارکت دعوت کنیم.

وی گفت:در مناطق کم برخوردار سعی کردیم حضور داشته باشیم و امیدآفرینی را افزایش دهیم شهرداری با تمام توان به صورت 24 ساعته طی دو ماه از بامداد تا بامداد تلاش می‌کنند تا مردم حال و هوای انتخابات را لمس و این انتخابات در سلامت کامل برگزار شود.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه در سال انتخابات رویکرد شهرداری بر مبنای رویدادسازی و محتواسازی قرار گرفت، افزود:شهرداری برای اینکه شور و نشاط اجتماعی را در محلات گرگان به حداکثر برساند 45 شنبه جهادی را برنامه‌ریزی و اجرا کرد تا مردم استمرار خدمت در شهر را ببینند.

سیدالنگی بیان کرد:در راستای امیدآفرینی و تبیین مسائل سیاسی در محلات گرگان حضور پیدا کردیم تا به صورت عینی تزریق امید در جامعه داشته باشیم.

وی گفت:از بهمن ماه رویدادهای شهرداری به سمت حوزه سیاسی رفت و شور و نشاط اجتماعی را به سمت گفتمان‌سازی سوق دادیم، روز شمار انتخابات را برای خلق حماسه سیاسی در قلب شهر قرار دادیم، گذرهایی در گرگان تعریف کردیم تا مردم از طریق آن بتوانند آگاهی خود را افزایش دهند.

شهردار گرگان افزود:گذر تبیین گفتمان مقام معظم رهبری، گذر مشارکت حداکثری و گذر ویژگی‌های انتخاب اصلح را در گرگان طراحی کردیم، در پارک مرکزی شهر ایستگاه انقلاب راه‌اندازی کردیم موضوعات مهدوی را تبیین کرده تا مردم در شهر انتظار الگوهای منتظر واقعی را درک کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94953



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96