اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معترضان به رتبه دهک درآمدی خود چه کنند؟
مدیرکل بیمه سلامت گلستان چگونگی ثبت درخواست متقاضیان بیمه درمان سلامت همگانی ایرانیان که به دهک درآمدی اعلام شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معترض هستند را تشریح کرد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایسنا، سیدمحمد حسینی به حمایت‌های‌امیدآفرین دولت سیزدهم در جهت تحت پوشش قرار دادن بیمه‌ای هموطنان در مقابل بسیاری از بیماری‌ها، اظهار کرد:بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، دهک‌های درآمدی یک تا پنج به صورت رایگان تحت پوشش بیمه درمان سلامت همگانی ایرانیان قرار می‌گیرند و بقیه دهک‌ها به تناسب بخش قلیلی از حق بیمه خود را پرداخت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این اتفاق مهم برای هموطنان به خصوص هم استانی‌ها بسیار ارزشمند است، ادامه داد:تعیین دهک هموطنان از طریق اطلاعات اقتصادی خانوار که در بانک اطلاعاتی مراجع ذی ربط در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد، مشخص می‌شود و اغلب برخی از خانوارها به رتبه دهک خود معترض هستند.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان با تأکید بر اینکه اینگونه از متقاضیان بیمه درمان، می‌توانند اعتراض خود را در سامانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس https:

وی از کاهش حق بیمه درمان دهک‌های درآمدی ۶ تا ۹ نیز به میزان درصدهای مشخص خبر داد و یادآور شد:میزان مشارکت حق بیمه درمان دهک شش از ۳۰ درصد به ۲۰ درصد، دهک درآمدی هفت از ۴۰ درصد به ۳۰ درصد، دهک درآمدی هشت از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد و دهک درآمدی ۹ از ۸۰ درصد به ۵۰ درصد کاهش یافته است.

حسینی، توسعه نظام بیمه سلامت کشور را یکی از مهم‌ترین فرامین مورد تأکید در سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری، قانون برنامه پنجم توسعه و یکی از اهداف اصلی سازمان بیمه سلامت ایران عنوان کرد و گفت:بسیاری از بیماری‌ها از جمله ناباروری و پیوند عضو تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند که این اتفاق مهم برای هموطنان به خصوص هم استانی‌ها بسیار امیدآفرین است.


http://www.caspiankhabar.com/94931



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

یارانه


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96