اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



واگذاری قسطی و امانی مودم‌های فیبر نوری به گلستانی‌ها
مدیرعامل شرکت مخابرات گلستان در مورد مشوق‌های استفاده از فیبر نوری توضیح داد: این مودم‌ها به صورت امانی و اقساطی از طرف مخابرات به مردم واگذار شده که هزینه مشترکین در دریافت این سرویس کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، غلامعلی شهمرادی عصر امروز، ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه هم اکنون تمام شهرهای استان و حدود ۵۰۰ روستا از بستر  فیبر نوری  برخوردار شدند، اظهار کرد:این امر تاثیر گذاری فراوانی در کیفیت ارتباطات مردم، سرعت اینترنت و پایداری ارتباطات دارد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه به تازگی آغاز شده است، عنوان کرد:زیرساخت‌های اصلی این پروژه تامین و کار واگذاری و اتصال منازل و کسب و کارها شروع شده که بر اساس تقاضای مشترکین واگذاری سرویس‌ها به سرعت آغاز شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت  مخابرات  گلستان در مورد مشوق‌های استفاده از فیبر نوری توضیح داد:این مودم‌ها به صورت امانی و اقساطی از طرف مخابرات به مردم واگذار می‌شود که به سبب آن هزینه مشترکین در دریافت این سرویس کاهش پیدا می‌کند.

شهمرادی در مورد قیمت تعرفه‌های اینترنت فیبر نوری گفت:تعرفه اینترنت فیبر نوری با سرویس‌های ADSL و سرویس‌های روی بستر سیم مسی متفاوت نیست.منتها به علت سرعت زیاد در فیبر نوری به حجم‌های بالا نیاز است که میزان هزینه‌ای که مشترکین نسبت به سرویس‌های ADSL و سرویس‌های روی بستر سیم مسی و VDSL دارند بالاتر است اما به لحاظ مبلغ اینترنت هیچ تفاوتی با سرویس‌های قبلی ندارد.

وی در پایان با اشاره به ایام الله دهه فجر نوید آغاز طرح‌های مخابراتی جدیدی را به مردم گلستان داد و بیان کرد:در دهه فجر امسال بر طبق برنامه کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۶۶ طرح مخابراتی با بیش از ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار در دستور کار شرکت مخابرات گلستان است.

به گزارش ایسنا شبکه فیبرنوری یکی از زیر ساخت‌های مهم برای افزایش کیفیت ارتباطات و پایداری اینترنت است که باهمت دولت سیزدهم دسترسی به آن برای همه مردم در شهرها و روستاهای گلستان فراهم شده و این استان به عنوان نخستین استان کشور بوده که پوشش فیبر نوری آن در محدوده شهری و بین شهری اجرا شده است. 


http://www.caspiankhabar.com/94911



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96