اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان: جنایتکاران در چاهی که کندند گرفتار خواهند شد
آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی گفت: رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای حماس و حزب‌الله بسیار ضعیف شده و در حال عقب‌نشینی است؛ یقیناً جنایتکاران و مستکبران عالم در چاهی که کندند، گرفتار خواهند شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، ظهر امروز آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های  نماز جمعه  مصلی وحدت گرگان گفت:  رژیم صهیونیستی در مقابل نیروهای حماس و حزب‌الله بسیار ضعیف شده و در حال عقب‌نشینی است؛ جنایتکاران و مستکبران عالم در چاهی که کندند، گرفتار خواهند شد.

نومفیدی با اشاره به شهدای غزه و فلسطین اظهار کرد:مردم مظلوم فلسطین علی‌رغم اینکه روزانه صدها شهید می‌دهند، اما همچنان در مقابل جنایات و حملات رژیم کودک‌کش صهیونیستی مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

امام جمعه گرگان ادامه داد:امروز برخلاف تصور رژیم صهیونیستی، جنگ با نیروهای حماس به ۱۰۰ روز سیده و مقاومت نه تنها در غزه بلکه در کشورهای دیگر مستحکم‌تر شده است.

نورمفیدی ضمن تحسین مردم یمن در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین افزود:مردم مسلمان یمن باوجود مشکلات داخلی، در مقابل جنایتکاران عالم محکم ایستادند که جای تحسین دارد؛ یقینا جنایتکاران و مستکبران عالم در چاهی که کندند، گرفتار خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد:جلوگیری از تردد کشتی‌های حامل غذا، دارو و اسلحه برای صهیونیست‌های کودک کش توسط حوثی‌های یمن باعث عصبانیت جنایتکاران جهانی شده است.


http://www.caspiankhabar.com/94881



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96