اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



استاندار گلستان:

امنیت و مشارکت از مهمترین موضوعات انتخابات پیش رو است
استاندار گلستان گفت: هم امنیت و هم مشارکت از مهمترین موضوعات انتخابات پیش رو محسوب می‌شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، علی محمد زنگانه عصر چهارشنبه در جمع مردم شهر تاتارعلیا از توابع شهرستان رامیان با از تصویب ۱۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان خبر داد و اظهار کرد:در این دور از سفر ۲۶۰ هزار میلیارد ریال پروژه  عمرانی  و خدماتی افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم بیش از ۱۵۰ همت اعتبار به گلستان اختصاص داده شد، افزود:طبق برنامه ریزی هایی که انجام داده‌ایم سعی داریم این رقم را تا سال ۱۴۰۴ به ۲۲۴ همت برسانیم.

استاندار گلستان در بخش دیگر از سخنان خود به اهمیت انتخابات پرداخت و گفت:هم امنیت و هم مشارکت از مهمترین موضوعات انتخابات پیش رو محسوب می‌شود.

وی افزود:در همان مرحله اولیه ثبت نام شاهد همه گروه‌های سیاسی، سلایق، مذاهب و حتی مخالفان دولت برای ثبت نام در انتخابات را شاهد بودیم.

زنگانه خاطرنشان کرد:استان گلستان جز استان‌هایی بود که بیشترین مشارکت را داشته و این موضوع حتی در بخش بانوان هم رخ داده است.

وی ادامه داد:تعداد جمعیتی که از اقوام مختلف شرکت کرده‌اند متناسب با جمعیت است و این موضوع بسیار چشم گیر بود.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم برخلاف دولت‌های قبل هیچ لیستی برای انتخابات ندارد، گفت:رئیس جمهور اعلام کرد ما به دنبال مجلس قوی هستیم و به دنبال لیست خاصی نیستیم و این برای نخستین بار است که در کشور رقم می‌خورد.


http://www.caspiankhabar.com/94872



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96