اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



معاون پارلمانی رئیس جمهور به گلستان سفر می‌کند
«سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور به استان گلستان سفر می‌کند.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایسنا، شهردار گرگان ، صبح امروز جمعه ۱۷ آذرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران اظهار کرد:آیین اختتامیه دوره آموزش سواد رسانه و توانمندسازی مجازی محلات مرکز استان گلستان«گرگان»فردا برگزار می‌شود.

سیدمحمدرضا سیدالنگی با بیان اینکه آیین مذکور روز شنبه ۱۸ آذرماه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی شهرداری منطقه ۳ برگزار می‌شود، ادامه داد:برنامه‌ریزی شده«دکتر سید محمد حسینی»معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان میهمان ویژه در این آیین شرکت کند و قطعاً هرگونه تغییر در برنامه سفر ایشان از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه دوره آموزشی سواد رسانه و توانمندسازی مجازی محلات گرگان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در فاز اول در محلات شهر گرگان و با محوریت خانه‌های فرهنگ برگزار شد، خاطرنشان کرد:این طرح در فازهای بعدی در مدارس و دستگاه‌های اجرایی نیز برگزار می‌شود.

شهردار گرگان چالش‌های موجود در فضای مجازی و عدم شناخت کافی در زمینه استفاده از این تکنولوژی را یکی از معضلات مهم جامعه ما دانست و افزود:باید از همه ظرفیت‌ها در راستای آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات جامعه استفاده کنیم.

وی استفاده از ظرفیت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان برای فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح علمی شهروندان در زمینه استفاده بهینه از این فضا را بسیار حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد:پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هر نوع حمله‌ای همچون نظامی، فرهنگی و اقتصادی از سوی دشمنان به مرزهای کشور تحمیل شد.

سیدالنگی با تأکید بر اینکه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بر این باور رسیده‌اند که نمی‌توانند با این روش‌ها با ملت ایران و این نظام مردمی مقابله کنند، رو به استفاده معکوس از فضای مجازی بر علیه ملت کرده‌اند، گفت:یکی از مهمترین راه‌های دشمن‌شناسی در فضای مجازی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان برگزاری دوره‌های آموزشی و بالا بردن سواد رسانه‌ای آحاد مختلف جامعه است.

وی مدیریت گوشی‌های تلفن همراه و رایانه‌های در اختیار فرزندان توسط والدین را یکی از مهمترین راهکارها دانست و یادآور شد:والدین باید نسبت به این مسائل آگاهی داشته باشند که دشمنان از هر نوع امکاناتی برای زمین گیر کردن فرزندان این مرز و بوم استفاده می‌کنند و آنچه کشور ما به آن نیاز دارد، فرزندانی آگاه، باسواد، مؤمن و با تحصیلات عالیه است که بتوانند زمینه ساز رشد و پیشرفت کشور شوند.


http://www.caspiankhabar.com/94825



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96