اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



شورای امنیت سازمان ملل در خواب است
امام جمعه موقت گرگان با بیان این که شورای امنیت سازمان ملل در خواب است، گفت: با این حجم از جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه، اما سازمان ملل سکوت کرده است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از فارس، حجت الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های عبادی سیاسی  نماز جمعه گرگان اظهارکرد: در سال ۱۳۶۶ انتفاضه فلسطین یان آغاز شده و بدون شک به زودی شاهد به ثمر رسیدن این انتفاضه و نابودی کامل رژیم صهیونسیتی خواهیم بود.

امام جمعه موقت گرگان با انتقاد از سکوت سازمان ملل در اتفاقات غزه، افزود:حمله عراق به ایران در سال ۱۳۵۹ آغاز و در سال ۱۳۶۷ به پایان رسید، اما سه سال بعد از آتش‌بس، این سازمان رای و نظر خود را اعلام کرد.

وی با تأکید بر این که شورای امنیت سازمان ملل در خواب است، تصریح کرد:با این حجم از جنایات رژیم صهیونسیتی در غزه، اما سازمان ملل سکوت کرده است.

برقرار گفت که جنایت‌هایی که اسرائیل سر می زند، به دلیل قسی القلب شدن این رژیم کودک‌کش است.

امام جمعه موقت گرگان در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد:باید عدالت در همه مسائل زندگی بشر برقرار باشد و این مسأله توسط علما مطرح و بر پرهیز از کم‌کاری و کوتاهی کردن در وظایف در محیط ادارات و نهادها، محیط کارگری و محیط علمی تأکید شود.

وی همچنین به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره کرد و گفت:مصوبات این شورا بسیار ارزشمند بوده و به ثمر رسیدن مصوبات آن نیازمند پیگیری‌جدی است.


http://www.caspiankhabar.com/94822



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96