اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان: مقاومت تنها راه پیروزی مردم فلسطین است
نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان با بیان اینکه مقاومت تنها راه پیروزی مردم فلسطین است، گفت: مقاومت مردم فلسطین و حملات نیروهای مقاومت، نتیجه طوفان‌ الاقصی است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از تسنیم، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه گرگان با اشاره به اینکه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، اظهار داشت:همه دنیا به وضوح شرایط و وضعیت مستکبرین را می‌بینند که چگونه این روزها در فلسطین و سرزمین‌های اشغالی دست به جنایت می‌زنند.

وی اظهار کرد:جنایات این روزها در غزه و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی‌دفاع این سرزمین به ویژه زنان و کودکان به دست نیروهای غاصب رژیم کودک‌کش صهیونیست، به پشتیبانی آمریکا و برخی دولت‌های اروپایی همچون انگلیس، آلمان و فرانسه انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد:این دولت‌های به ظاهر مدعی حقوق بشر، این جنایات رژیم صهیونسیتی را می‌بینند، اما نه تنها آن را محکوم نمی‌کنند، بلکه حمایت می‌کنند.

امام جمعه گرگان در ادامه با بیان این که در تاریخ انقلاب اسلامی اتفاقات و حوادث مختلفی رخ داده که با نگرش عمیق‌تر به آنها متوجه آموزنده‌بودن آنان خواهیم شد، افزود:یکی از آن اتفاقات تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان ماه سال 1358 بود به فرموده امام راحل، انقلاب دوم ایران است.

وی ادامه داد:انقلاب اول فرار کردن شاه از کشور بود، اما انقلاب دوم با زدن ریشه جاسوسان و مستشاران آمریکایی تحت عنوان سفارت این کشور در تهران توسط دانشجویان ثبت شد.

وی اظهار کرد:13 آبان سال 1358، مصادف با سالروز تبعید امام خمینی(ره)به دلیل مقاومت در برابر توطئه مستشاران آمریکایی به کشور ترکیه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، شد.

امام جمعه گرگان گفت:از 13 آبان ماه که امام راحل به ترکیه تبعید شد تا 13 آبان ماه که جاسوس‌خانه آمریکا به تسخیر درآمد، دانش‌آموزان انقلابی حرکاتی همچون تجمع مقابل دانشگاه تهران انجام دادند که نیروهای رژیم شاهنشاهی آنان را به شهادت رساندند.

آیت‌الله نورمفیدی به جنایات رژیم صهیونسیتی اشاره کرد و اظهار کرد:این جنایات نه تنها همراه با به شهادت رسیدن بیش از 9 هزار فلسطینی همراه بوده، بلکه نیروهای رژیم صهیونسیتی با بیش از هزار و 500 کشته جهنمی، هزاران اسیر و مفقود و صدها هزار آواره، بدبخت و گرفتار شدند.

وی بیان کرد:همچنین از نظر اطلاعاتی و نظامی آنان شکست سنگینی خوردند و از فلاکت و بدبختی با بمباران مراکز حساس و مهم، مصائب مردم فلسطین را بیشتر کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد:این درگیری‌ها مردم فلسطین را مصمم‌تر کرده تا برای رسیدن به پیروزی نهایی، همچنان مقاومت کنند.

آیت‌الله نورمفیدی تاکید کرد:خشمی که سراسر مردم دنیا را این روزها فرا گرفته در واقع خشم مقدس نامگذاری شده و به نظر من، مقدمه ظهور امام زمان(عج)فراهم است.

وی افزود:خشم مقدس در عراق، سبب شده تا نیروهای مقاومت این کشور مقرر آمریکایی‌ها را بمباران کنند و در سوریه نیروهای مقاومت هم به آمریکایی‌هایی که این روزها نفت این کشور را به غارت می‌برند، حمله کردند.

امام جمعه گرگان ادامه داد:این مقاومت و حملات نیروهای مقاومت، نتیجه طوفان‌الاقصی است و آمریکا و اروپا بدانند این خشم تمام شدنی نیست.


http://www.caspiankhabar.com/94775



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96