اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار کلاله عنوان کرد:

خبر خوش برای کشاورزان کلاله/ امهال تسهیلات خسارت دیدگان خشکسالی
فرماندار کلاله با بیان اینکه «کشاورزی» مهمترین صنعت کسب و کار مردم این شهرستان است، افزود: یکی از خواسته‌های کشاورزان در راستای امهال بازپرداخت تسهیلات بانکی پیگیری شد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از ایسنا، فرهاد شیبک در خصوص آخرین وضعیت بازپرداخت تسهیلات کشاورزان کلاله ‌ای آسیب دیده از خشکسالی‌های اخیر، اظهار کرد: کشاورزی به عنوان چرخه مولد و اشتغال‌زا در کلاله بوده و این شهرستان در تولید محصولات استراتژیک جزو برترین‌های استان و کشور است.

وی با اشاره به اینکه در نشست روز گذشته جمعی از کشاورزان منطقه و مدیر شعب بانک کشاورزی استان گلستان، مسایل و مشکلات این قشر زحمتکش مطرح گردید، ادامه داد:متأسفانه خشکسالی سال‌های اخیر و کاهش نزولات آسمانی سبب شد تا به بخش کشاورزی منطقه آسیب جدی وارد شود.

فرماندار کلاله کاهش تولید محصولات کشاورزی را از نتایج این خشکسالی برشمرد و افزود:میزان بارندگی‌های سال زارعی قبل، طی ۲۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده تا حدی که شهرستان در تأمین آب شرب با تنش جدی رو به رو است.

وی خوش حسابی کشاورزان این منطقه در سال‌های گذشته را از ویژگی‌های مهم این قشر زحمتکش عنوان و خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط جوی به وجود آمده، وام‌های کشاورزان آسیب دیده امهال و خسارت آنان از طریق بیمه پرداخت می‌شود.

انتشار آگهی مناقصه احداث تأسیسات سوختگیری فرودگاه کلاله

شیبک در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه کلاله توضیح داد:در حال حاضر آگهی مناقصه احداث تأسیسات سوختگیری فرودگاه کلاله در رسانه‌های کثیرالانتشار اطلاع رسانی شده و به زودی با مشخص شدن پیمانکار برنده این مناقصه، تنها خلاء فرودگاه کلاله که جایگاه سوخت است، مرتفع می‌شود.

وی اضافه کرد:فرودگاه کلاله ظرفیتی برای کل گلستان به ویژه شرق استان است که علاوه بر مسافربری، می‌تواند محلی برای هوانوردی عمومی و تجاری شامل آموزش خلبانی، آموزشی، اطفا حریق و دیگر خدمات باشد.

این مقام مسئول در ادامه به حضور در مرکز سامد اشاره کرد و با بیان اینکه در این مرکز به صورت تلفنی به مشکلات و سوالات شهروندان کلاله پاسخ داده شد، تصریح کرد:سامد یک سامانه الکترونیکی ارتباط مستقیم مردم با دست اندرکاران دولت بوده که شهروندان بدون مراجعه حضوری به ادارات، درخواست‌ها، مشکلات و پیشنهادات خود را با مدیران مطرح می‌کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94762



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96