اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۳۹ نقطه پرتصادف راه‌های استان گلستان امسال رفع خطر می‌شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه ۹۵ نقطه مصوب پرتصادف در طول راه‌های استان گلستان وجود دارد، گفت: ۳۹ نقطه از این نقاط در اولویت سال جاری برای رفع و اصلاح قرار دارد.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، عادل مصدقی با اشاره به وجود 95 نقطه مصوب پرتصادف در طول راه‌های استان، اظهار داشت:این نقاط با اقدامات کوتاه مدت و زودبازده مانند آشکارسازی و نصب تابلوهای فسفری و اقدامات مهندسی و تعیین پیمانکاران مرتبط در حال اصلاح و رفع است.

وی هزینه برآورد شده برای رفع و اصلاح این نقاط را 550 میلیارد تومان بیان کرد و ادامه داد:براساس بررسی‌های انجام شده 60 درصد تصادفات استان در 230 کیلومتر از مسیر بزرگراهی نوکنده تا جنگل گلستان اتفاق می‌افتد و بیش از 90 درصد علل آنها خطای انسانی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، اصلاح و رفع نقاط پرتصادف راه‌های استان از وظایف ذاتی این اداره کل دانست و گفت: آموزش و ارتقای فرهنگ ترافیکی مهم‌ترین عامل موثر در اصلاح رفتارهای ترافیکی کاربران جاده‌ای است که به کاهش خطرات و تصادفات جاده‌ای کمک شایان توجهی می‌کند.

وی از مردم و همچنین همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی آموزش و فرهنگ و ائمه جمعه و جماعات خواست که با تنویر افکار عمومی و آموزش و اطلاع‌رسانی؛ سطح فرهنگ رانندگی کاربران جاده‌ای را ارتقا داده تا شاهد کمتر شدن خطرات جاده‌ای باشیم.

طول راه‌های استحفاظی استان گلستان بیش از 5 هزار و 250 کیلومتر می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/94761



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

راهداری


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96