اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رای زندان برای عضو شورای شهر گرگان
رای دومین پرونده مربوط به پرونده فساد در شهرداری گرگان صادر و متهم ردیف اول این پرونده براساس رای دادگاه به حبس، جزای نقدی، انفصال از خدمات دولتی و مجازات تکمیلی محکوم شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، حیدر آسیابی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پرونده اعضای دستگیر شده شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: رای بدوی پرونده یکی از دو عضو  شورای شهر  گرگان صادر شد.

وی تاکید کرد:پس از انجام تحقیقات قضایی و اخذ دفاعیات متهمان و وکلای آنان، متهم ردیف اول این پرونده براساس رای دادگاه به حبس ،جزای نقدی، انفصال از خدمات دولتی و مجازات تکمیلی محکوم شد. رای صادر شده، بدوی و قابل اعتراض است.

رئیس‌کل  دادگستری  گلستان تاکید کرد:پنج متهم دیگر در این پرونده که شامل کارمندان  شهرداری  گرگان هستند نیز به حبس و مجازات تکمیلی محکوم شدند. 

آسیابی تاکید کرد: سومین پرونده مربوط به پرونده فساد شهرداری و شورای شهر گرگان که مربوط به دیگر عضو شورای شهر و ۱۸ متهم دیگر است نیز در دادگاه کیفری یک استان در حال برگزاری است و تاکنون دو جلسه آن برگزار شده است.

وی گفت:رای بدوی نخستین پرونده هم که مربوط به مدیر شهری سابق گرگان و سه نفر دیگر بود، مرداد امسال صادر شد.

به گزارش فارس، سال گذشته در پرونده معروف به فساد شهرداری، شهردار ، دو عضو شورای شهر و چند تن از کارمندان شهرداری گرگان همراه با تعدادی کارچاق کن و پیمانکار بازداشت شدند.


http://www.caspiankhabar.com/94740



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96