اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آغاز احداث ۳ فضای آموزشی خیرساز در گلستان
دبیر بنیاد خیریه موج مهربانی از آغاز ساخت ۳ پروژه فضای آموزشی توسط خیرین در استان گلستان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، فاطمه افروشه صبح امروز دوشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران به تشریح به برخی اقدامات بنیاد خیریه موج مهربانی پرداخت و اظهار کرد:آنچه که در اولویت فعالیت بنیاد قرار دارد، انجام کارهای خداپسندانه در اقصی نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی و تلاش در راستای عدالت آموزشی و ساخت فضای آموزشی در مناطق محروم استان گلستان توسط  خیرین   مدرسه  ساز این بنیاد خیریه یکی دیگر از اقداماتی بوده که در دستور کار قرار دارد، ادامه داد:با هماهنگی‌های انجام شده، تفاهم نامه ساخت دو فضای آموزشی دو کلاسه در شهرستان گمیشان، روستای غفارحاجی و شهرستان رامیان، روستای کشکک همچنین توسعه دو کلاس درس در مدرسه شهدا روستای محمدآباد شهر گرگان با حضور خیر محترم منعقد شد.

دبیر بنیاد خیریه موج مهربانی این سه مدارس توسط خیّر نیک اندیش مهندس امیرهادی انصاری و بنیاد خیریه موج مهربانی در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید، خاطرنشان کرد:با تکمیل این سه مدرسه، ۶ کلاس درس به فضای‌های آموزشی استان گلستان اضافه خواهد شد که دانش‌آموزان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی با تأکید بر اینکه مجموع این مدارس سی و هفتمین مدرسه احداثی توسط بنیاد خیریه موج مهربانی در کشور است، افزود:همه هزینه ساخت مدارس مذکور توسط خیرین تأمین اعتبار و توسط بنیاد خیریه موج مهربانی ساخته می‌شود.

افروشته با اشاره به اینکه«بنیاد خیریه موج مهربانی»یک سازمان غیرانتفاعی و غیردولتی است، تصریح کرد:این بنیاد در سال ۱۳۹۴ مجوز رسمی خود را از وزارت ورزش و جوانان اخذ کرده و هدف اصلی آن حمایت از کودکان و دانش‌آموزان نیازمند و توسعه فضای علمی و آموزشی است.

وی اضافه کرد:تجهیز مدارس، بورسیه تحصیلی، توزیع بسته‌های مهرانه، رنگ آمیزی مدارس، ساخت مدرسه، ساخت کتابخانه و دیگر کارهای خیرخواهانه همچون اهمیت دادن به تحصیل دانش‌آموزان، آموزش و توسعه فضای علمی و آموزشی در ایران پهناور از جمله فعالیت این بنیاد است.


http://www.caspiankhabar.com/94722



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96