اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سردار معروفی: هفته وحدت مرکز ثقل جهان اسلام است
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین، گفت: هفته وحدت مرکز ثقل جهان اسلام و ایران اسلامی است که تدبیر و اندیشه امام و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای وحدت جهان اسلام است.

به گزارش کاسپین خبر به نقل از تسنیم، سردار حسین معروفی صبح امروز در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی گنبدکاووس، اظهار داشت:هفته وحدت مرکز ثقل جهان اسلام و ایران اسلامی است که تدبیر و اندیشه باند امام و دوراندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برای وحدت جهان اسلام حول ام‌القرای آن جزو تصمیمات معجزه آسای انقلاب اسلامی است.

وی افزود:سه موئلفه ایمان واقعی به خداوند، وحدت واقعی و حقیقی و مدیریت صحیح اسلامی منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شد و در ادامه نیز با اتکا به همین نگاه منجر پیروزی‌های جبهه مقاومت شد.

معروفی گفت:ما در دفاع مقدس وحدت واقعی همه اقوام و مذاهب را در جنگ نابرابر و تمام عیاری که جهان علیه ما به راه‌انداخته بود دیدیم که بر اساس آیه شریفه"واعتصمو بحبل الله جمیعا و لاتفرقو"بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:نتیجه وحدت تولید قدرت است و اگر متحد نباشیم، امنیتی نخواهیم داشت و زمانی که امنیت در کار نباشد تمام زندگی، اقتصاد، معیشت و آسایش مردم آسیب خواهید دید، پس اگر وحدت وجود نداشته باشد، آسایشی در کار نخواهد بود.

معروفی عنوان کرد:ایجاد تفرقه و انشقاق قومی مذهبی یکی از اصلی‌ترین نقشه‌های شوم دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی است، اما کور خوانده‌اند و این نیز جزو خطای محاسباتی دشمن و به علت عدم شناخت صحیح ملت بزرگ ایران است.

وی تصریح کرد:در دوران نهضت اسلامی پیش از انقلاب در دهه 40 و دهه 50 همه اقوام و مذاهب به ندای انقلابی حضرت امام خمینی(ره)لبیک گفتند و با پیروزی انقلاب اسلامی نیز اکثریت قاطع مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رای"آری"دادند.

معروفی بیان کرد:در همین استان گلستان بیش از 400 شهید دوران دفاع مقدس اهل سنت نشان دهنده عشق و علاقه برادران اهل سنت این استان و سند افتخار اقوام و مذاهب گلستانی است و بر همین اساس می‌گوییم گلستان نماد وحدت اقوام و مذاهب است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت:یکی از حماقت‌های بزرگ دشمن به شهادت رساندن سپهبد شهید قاسم سلیمانی بود زیرا گمان کردند با خاموش کردن قلب شهید سلیمانی قلب تپنده مقاومت خاموش می‌شود غافل از اینکه یک قلب را زدند اما 80 میلیون قلب به قلب تپنده مقاومت اضافه شد.

وی خاطرنشان کرد:ملت ایران یک امت هوشمند است و برای هوشمندی این مردم ما باید از خداوند متعال شاکر و سپاسگزار باشیم، زیرا هر جا دشمنان تهدید کردند و فتنه‌ای ایجاد کردند ملت پرشورتر به صحنه آمد و حماسه خلق کرد.


http://www.caspiankhabar.com/94710



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96