اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس پلیس راه راهور فراجا عنوان کرد؛

خستگی و خواب آلودگی مهمترین علل بروز تصادفات
رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: در دهه پایانی شهریور و در زمان افزایش تردد در جاده های کشور، مهمترین علل تصادفات خستگی و خواب آلودگی گزارش شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سردار حسن مؤمنی در حاشیه بازدید از محور گالیکش-بجنورد در محور پارک ملی گلستان در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:طبیعتاً در دهه پایانی شهریور ماه با افزایش تردد در سطح جاده‌های کشور مواجه هستیم و به نوعی این دهه، ایام بسیار حساسی برای پلیس راه محسوب می‌شود.

وی افزود:در گلستان تا این لحظه وضعیت ترافیکی جاده‌ها به خوبی مدیریت شده و در سفرهای دهه پایانی شهریور شرایط نسبتاً خوبی را در استان شاهد هستیم.

رئیس پلیس راه کشور گفت:استان هم همه توان خود را بسیج کرده و با همکاری سازمان  راهداری ، اورژانس و سایر دستگاه‌ها به کمک پلیس آمده تا این ترافیک به خوبی مدیریت شود.

وی با تاکید بر اینکه خستگی و خواب آلودگی مهمترین علل بروز تصادفات در جاده‌های کشور گزارش شده است، افزود:از هموطنان تقاضا می‌شود به هیچ وجه با حالت خستگی و خواب آلودگی به رانندگی ادامه ندهند و از هرگونه عجله و شتاب پرهیز کرده تا با رعایت مسائل ایمنی به سلامت به مقصد برسند.
مؤمنی اظهار کرد:طبق گزارشات ثبت شده تصادفات ناشی از خستگی و خواب آلودگی در استان‌های کویری کشور به مراتب بیشتر از سایر استان‌ها بوده است.

وی تاکید کرد:سرنشینان خودرو نیز نقش مهمی در پیشگیری از بروز تصادفات و سوانح رانندگی دارند، به طوری که بیدار ماندن و همراهی سرنشینان خودرو در مسیر تردد در کنار راننده، می‌تواند در هوشیاری و عدم خواب آلودگی رانندگان بسیار تأثیرگذار و مفید باشد.

رئیس پلیس راه کشور گفت:بستن کمربند ایمنی از دیگر مواردی است که در جلوگیری از حوادث منجر به فوت در سوانح رانندگی بویژه در واژگونی‌ها نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند.


http://www.caspiankhabar.com/94674



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96