اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل کمیته امداد استان خبر داد؛

حمایت مالی از مددجویان گلستانی با نصب ۱۰۰۰ پنل خورشیدی
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گلستان از برنامه ریزی برای نصب یک هزار پنل خورشیدی برای منازل مددجویان گلستانی کمیته امداد و بهزیستی استان تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، عیسی بابایی ظهر سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هزینه نصب این پنل‌ها با  کمیته امداد  و درآمد حاصل از آن برای مددجو است، اظهار کرد:کمیته امداد امام خمینی(ره)گلستان علاوه بر آن تسهیلات مورد نیاز مددجویان را برای اجرای طرح در اختیار آنها قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه تاکنون برای ۱۳۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)گلستان پنل خورشیدی نصب شده است، گفت:تا پایان سال جاری یک هزار پنل خورشیدی برای مددجویان گلستانی کمیته امداد و بهزیستی استان نصب خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)گلستان این اقدام را کسب درآمد پایدار برای خانواده‌های مددجویان دانست و اضافه کرد:در ازای خرید برق تولیدی این پنل‌های خورشیدی در هر دوره اداره برق استان، مبلغ ۴ میلیون تومان به خانوارها پرداخت می‌کند.

بابایی با اشاره به اینکه نصب پنل‌های خورشیدی برای خانواده‌های تحت پوشش نهادهای حمایتی درآمد ۲۰ ساله ایجاد می‌کند، افزود:درآمد حاصل از فروش برق این واحدها می‌تواند منبع درآمد خوبی برای زنان سرپرست خانوار و بیماران صعب العلاج باشد.

وی با بیان اینکه شرکت برق استان گلستان مسائل فنی نصب یک هزار نیروگاه پنج کیلوواتی بر روی واحدهای مسکنی مددجویان را برعهده گرفته است، توضیح داد:کمیته امداد امام خمینی(ره)گلستان نیز علاوه بر شناسایی افراد واجد شرایط و پرداخت تسهیلات مورد نیاز به آنها با شرکت‌های طرف قرارداد وارد مذاکر می‌شود تا در اسرع وقت این پروژه به اتمام برسد.

مدیرکل کمیته امداد گلستان همچنین از آمادگی برای کمک به مددجویان برای راه‌اندازی گلخانه‌های مقیاس کوچک خبر داد و افزود:بسیاری از خانوادهای تحت پوشش نهادهای حمایتی در روستاها زندگی می‌کنند که می‌توانند با احداث گلخانه‌های کوچک ۱۰۰ متری درآمدزایی داشته باشند.

بابایی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره)گلستان برای احداث این گلخانه ها تسهیلات ارزان قیمت در اختیار مددجویان قرار می‌دهد، بیان کرد:در تأمین مواد اولیه و فروش محصولات نیز از گلخانه‌داران حمایت خواهیم کرد تا علاوه بر خودکفایی مددجویان، سهمی در افزایش تولید کشور داشته باشیم.


http://www.caspiankhabar.com/94659



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96