اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرماندار شهرستان گرگان خبرداد:

استخدام حجمی رانندگان اتوبوس شهری شهرداری گرگان
فرماندار شهرستان گرگان از جذب به صورت حجمی مدیریت پیمان تعدادی از رانندگان اتوبوس شهری سازمان حمل و نقل شهرداری مرکز استان گلستان «گرگان» خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، اسماعیل نادری ظهر امروز شنبه ۱۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در دیدار با«مهدی کمال غریبی»رئیس سازمان حمل و نقل  شهرداری  گرگان، اظهار کرد:تمامی شهروندان این شایستگی را دارند که خدمات عالی و ایده‌آل از سوی شهرداری در همه محلات دریافت کنند.

وی با بیان اینکه همه دست اندرکاران استان گلستان و شهرستان گرگان در تلاش هستند تا زمینه ساز توسعه، عمران و آبادانی باشند، ادامه داد:تمام تلاش ما ایجاد فضای رفاهی و ارائه خدمات شهری شایسته به شهروندان بوده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

فرماندار شهرستان گرگان ساماندهی ناوگان حمل و نقل شهری و مدیریت ترافیک را از مهمترین خواسته‌های شهروندان مرکز استان گلستان عنوان و خاطرنشان کرد:سازمان حمل و نقل شهرداری به ۶۱ دستگاه اتوبوس شهری برای جابجایی شهروندان نیاز داشت که با پیگیری‌های انجام شده ۲۰ دستگاه تحویل گرفته شده است.

وی با تأکید بر اینکه پیگیری برای تحویل ۴۱ دستگاه اتوبوس و اضافه شدن آن به ناوگان حمل و نقل شهرداری در دستور کار است، اضافه کرد:قطعاً تحویل این اتوبوس‌ها می‌تواند نقش بسزایی را در کاهش حجم ترافیک و تسریع در امر جابجایی مسافران درون شهری داشته باشد.

نادری در خصوص تعیین تکلیف وضعیت رانندگان اتوبوس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان توضیح داد:تعدادی از رانندگان اتوبوس سازمان حمل و نقل شهرداری به صورت حجمی مدیریت پیمان جذب خواهند شد.

وی در ادامه به فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)اشاره کرد و در خصوص اقدامات انجام شده در خیابان اربعین گرگان، گفت:در این ایام تعداد ۲ دستگاه اتوبوس از ساعت ۱۷ بعدازظهر تا ۲۴ جهت انتقال شهروندان به موکب‌های دلدادگان حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

این مقام مسئول تعداد موکب‌های برپا شده در این خیابان را ۹۵ موکب برشمرد و اضافه کرد:از این تعداد ۶۰ موکب پذیرایی و ۳۵ موکب خدمات‌رسان در حوزه‌های آموزشی، درمانی، فرهنگی، اجتماعی و دیگر حوزه‌ها هستند.


http://www.caspiankhabar.com/94655



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96