اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



افتتاح ۲ واحد تولیدی با حضور وزیر تعاون در آق‌قلا
شرکت «زرین‌گستر» و «چوب صندل»استان گلستان با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لحظاتی قبل به‌بهره‌برداری رسید.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، سید صولت مرتضوی  در دومین روز سفر خود به گلستان با حضور در دو کارخانه شهرستان آق قلا در آئین بهره برداری این دو پروزه شرکت کرد.

نخستین پروژه متعلق به شرکت زرین گستر در شهرک صنعتی آق‌قلا بود، این شرکت در زمینه تولید ظروف«IML پلاستیکی»و ظروف یکبار مصرف فعالیت دارد که حجم سرمایه گذاری این پروژه یک‌هزار میلیارد ریال است که ۳۰۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۸ تامین شده است.

پیش‌بینی می‌شود ۳۵۰ تن در ماه ظروف«IML پلاستیکی»و ظروف یکبار مصرف توسط این شرکت تولید شود.این شرکت در مساحت حدود دو هزار و ۷۰۰ متر مربع و با ایجاد دو هزار و ۱۲۰ متر سوله و تاسیسات راه‌اندازی شده است.نوع تکنولوژی بکار رفته در این شرکت از سیستم‌های روزدنیا و مطابق با بازار صادراتی است و برآورد می‌شود این شرکت بتواند ۴۸ اشتغال مستقیم و ۲۰ اشتغال غیرمستقیم ایجاد کند.

تامین ظروف بسته‌بندی محصولات غذایی و تولید کاغذ پارچمند(بسته بندی پنیر)برای بازار داخلی و کشورهای عراق، کویت و افغانستان از جمله اهداف راه‌اندازی این شرکت به‌شمار می‌رود.

افتتاح شرکت چوب صندل

همچنین در آیینی دیگر، با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت«چوب صندل»آق‌قلا با ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به‌بهره‌برداری رسید، افتتاح این شرکت منجر به اشتغالزایی ۶۰ نفر(۳۰ شغل مستقیم و ۳۰ شغل غیرمستقیم)می‌شود.

شرکت چوب صندل در زمینه تولید نئوپان با روکش ملامینه فعالیت دارد که برآورد حجم سرمایه گذاری این شرکت ۷۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده و ظرفیت تولید آن ۶۰۰ هزار ورق در سال است‌.

این شرکت در مساحت حدود پنج هزار متر مربع با ایجاد ۳ هزار متر مربع سوله در نظر گرفته شده است، این شرکت از سیستم‌های روزدنیا برخوردار بوده و مطابق با بازار صادراتی نسبت به تولید نئوپان با روکش ملامینه اقدام می‌کند.تامین ورق ملامینه در صنایع چوب و دکوراسیون به منظور تامین بازار داخلی و خارجی از جمله کشورهای عراق و ترکمنستان از جمله اهداف راه‌اندازی این شرکت به‌شمار می‌رود.


http://www.caspiankhabar.com/94642



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96