اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آغاز رنگ آمیزی المان‌ها و مبلمان پارکی در سطح شهر گرگان
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان از آغاز رنگ آمیزی المان‌ها و مبلمان پارکی در سطح شهر خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهستی قدس ولی با بیان اینکه ۶۶۰ پایه چراغ روشنایی و مجموعه‌های بازی در پارک‌ها و میادین شهر  گرگان  در حال رنگ‌آمیزی است، گفت:طرح رنگ آمیزی مبلمان با هدف بهبود زیبایی بصری شامل رنگ‌آمیزی پایه چراغ‌های روشنایی، وسایل بازی کودکان و تجهیزات ورزشی پارک‌ها، نرده ها، نیمکت‌ها و سطل‌های زباله پارک‌ها آغاز و در حال اجرا است.

اوافزود:خوشبختانه با برنامه ریزی‌های انجام شده، توانسته‌ایم در فصل تابستان سال جاری به منظور استفاده از شرایط مناسب آب و هوایی، آماده سازی پارک‌ها جهت بهره مندی بیش از پیش شهروندان و همچنین میزبانی از مسافرین عزیز، طرح رنگ آمیزی المان‌های پارکی و میادین را از نیمه دوم تیر ماه سال جاری آغاز و رنگ و زیبایی را به پارک‌ها برگردانیم.

قدس ولی گفت:این سازمان در روز‌های اخیر به رنگ‌آمیزی پایه‌های چراغ‌های روشنایی با ارتفاع ۲ الی ۶ متر در پارک‌ها و میادین و همچنین انجام رنگ‌آمیزی مجموعه‌های بازی کودکان در ۷۰ پارک سطح شهر پرداخته که این طرح با هدف ارتقاء زیبایی ظاهری شهر و ارائه فضایی دلنشین جهت استفاده شهروندان درحال اجراست.

به گفته وی، این تدابیر به منظور افزایش کیفیت زیبایی منظر شهری، ایجاد جاذبه و رنگبخشی به محیط بازی کودکان و ارائه فضا‌های دلنشین‌تر برای شهروندان انجام شده است.


http://www.caspiankhabar.com/94615



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96