اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



در دیدار با علما و ائمه جمعه و جماعات گلستان؛

محسنی اژه‌ای:کارگزاران نظام از حاشیه‌سازی و اختلاف‌افکنی بپرهیزند
رئیس عدلیه بابیان اینکه همه کارگزاران نظام بایدتمام توان خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند، گفت: از سرگرم شدن به هرگونه حاشیه‌سازی و اختلاف‌افکنی که خواست دشمن است پرهیز شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در دیدار با علما و ائمه جمعه و جماعات استان با بیان اینکه گلستان در امر گسترش وحدت، اتحاد و به صلح و سازش رساندن دعاوی، در زمره استان‌های پیشتاز کشور است، اظهار کرد:آموزه‌های اسلامی و قرآنی سرشار از تأکیدات پیرامون صلح و مودت و متصف شدن به اخلاق الهی و ایستادگی در برابر رذالت‌ها و ظلم و تبعیض است.

وی افزود:ما باید بتوانیم با تمام قوا این آموزه‌ها را به منصه ظهور برسانیم و در مقابل تبلیغات مسموم کسانی‌که صدر تا ذیل‌شان با فطرت بشری مغایرت دارد و اساس نظامات‌شان بر اساس ظلم و تبعیض است ایستادگی کنیم.

رئیس قوه قضائیه در ادامه، با اشاره به ضرورت اتحاد و همدلی همه کارگزاران نظام برای رفع مسائل و مشکلات مردم گفت:امروز در اثر فشارهای ظالمانه‌ای که در طول سالیان متمادی به ایران اسلامی وارد آمده، مردم ما تحت فشار مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند.

وی ادامه داد:این فشارها ممکن است گرفتاری‌های دیگری نیز برای مردم ایجاد کند و ناهنجاری‌های اجتماعی و سرقت و مشکلات خانوادگی بیشتر شود.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه همه کارگزاران نظام باید تمام وسع و توان خود را در جهت رفع مشکلات مردم به کار ببندند، گفت:از سرگرم شدن به هرگونه حاشیه‌سازی و اختلاف‌افکنی که خواست دشمن است پرهیز شود.

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اشاره به اهمیت بهره‌گیری گسترده از ظرفیت‌های مردمی برای پیشبرد امور، گفت:علما و نخبگان در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها و مساجد می‌توانند در توسعه فرهنگ صلح و سازش و پیشگیری از وقوع جرم و ناهنجاری‌های اجتماعی به قوه قضائیه و سایر قوا کمک رسانند.

گفتنی است این دیدار در سالن اجتماعات جامعه‌المصطفی گرگان و با حضور ۷۵۰ نفر از روحانیون و علمای اهل تشیع و تسنن استان گلستان برگزار شد.


http://www.caspiankhabar.com/94607



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96