اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



زلزله انتصابات در شهرداری گرگان/ دومین خانه تکانی آقای شهردار!
در اقدامی متفاوت و در کمتر از یک سال، «سید محمدرضا سیدالنگی» شهردار گرگان برای دومین بار مسئولان جدید حوزه‌های مختلف شهرداری مرکز استان گلستان «گرگان» را منصوب کرد.

سید محمدرضا سیدالنگی شامگاه دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ در جلسه شورای مدیران  شهرداری  گرگان، احکام جدید مدیران و کارکنان شهرداری گرگان را اعطا و اظهار کرد:بی‌شک خدمت به مردم مهمترین وظیفه‌ای است که باید در رأس اقدامات کارکنان شهرداری گرگان باشد.

وی با بیان اینکه خدمت به آحاد مردم از عوامل اصلی انتصاب و یا انتخاب افراد برای نشستن بر صندلی مسئولیت است و ادامه داد:آنچه که در شرایط کنونی رضایت عمومی را در پی خواهد داشت، پاسخگوئی و رفع مشکلات مراجعین است.

شهردار گرگان با تأکید بر اینکه حدود ۱۲ ماه از پذیرش مسئولیت«مدیریت شهرداری»من می‌گذرد، افزود:آنچه که مردم را امیدوار کرده و زمینه ساز عمران و آبادانی شهری می‌شود، استفاده از رویکردهای جدید است که این تصمیم را سرلوحه کارهای خود قرار داده‌ام.

وی مردم گرگان را شایسته ارائه خدمات بیشتر و بهتر دانست و خاطرنشان کرد:دولت سیزدهم دکتر ابراهیم رئیسی، دولتی مردمی بوده و همه مدیران موظف به ارائه گزارش عملکرد و برنامه‌های خود به روابط عمومی، رسانه و افکار عمومی هستند.

در پایان این جلسه احکام جدید به کارکنان این شهرداری اعطا شد که بر اساس احکام صادره«مجید میرزاحسینی»به عنوان قائم مقام و سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع،«بهرام غریب آزادی»معاون هماهنگ‌کننده،«علی شمسی»سرپرست واحد حقوقی،«مجید میرعرب رضی»مشاور و سرپرست حوزه دفتر شهردار،«مجید طاهری»سرپرست مدیریت شهرداری منطقه یک،«حسین تجری»سرپرست مدیریت شهرداری منطقه دو،«مهدی مهاجر تبریزی»سرپرست اداره حقوقی و املاک،«آرش فولادیان»سرپرست اداره سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی،«بیژن مؤمنی»سرپرست و مسئول امور پسماند معاونت خدمات شهری،«ایمان مظفری نیا»رابط شهردار در امور شورای اسلامی شهر،«حمیدرضا گالشی»سرپرست مدیریت بحران معاونت خدمات شهری،«علی شریفیان»سرپرست معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی،«سید حسین سیدالنگی»سرپرست معاونت فنی و شهرسازی شهرداری منطقه یک و«محمدزمان مخبریان»سرپرست معاونت فنی و شهرسازی شهرداری منطقه دو منصوب شدند.


http://www.caspiankhabar.com/94603



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

شهرداری


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96