اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

گلستان جزو ۴ استان محروم کشور محسوب می شود
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان جزو چهار استان محروم کشور محسوب می شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، رمضانعلی سنگدوینی اظهار کرد:استان گلستان جزو ۴ استان محروم کشور است که باید اقداماتی اساسی برای رفع این چالش صورت گیرد.

وی افزود:۱۸ سال قبل پروژه  پتروشیمی  گلستان برای خط انتقال گاز مبلغ یک و نیم میلیارد تومان هزینه کرد و امروز این پروژه جزو مطالبات مردم است که با راه اندازی آن می‌توان سهم بزرگی از مشکلات اقتصادی را در گلستان بر طرف کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در  مجلس شورای اسلامی  گفت:برای راه اندازی پروژه پتروشیمی گلستان دستور ویژه ای از سوی رئیس قوه قضائیه صورت گرفت.

وی از اجرای آسفالت در روستاهای گلستان طی سه سال متوالی خبر داد و افزود:سالانه متوسط ۹۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح اختصاص پیدا می‌کند.

سنگدوینی اضافه کردن ۱۰۰ تخت به بیمارستان حکیم جرجانی، سه دستگاه ام. ار. آی و دستگاه سی تی آنژیو را از مهمترین اقدامات در حوزه درمان دانست و اظهار کرد:بیمه‌ها باید در کشور تقویت شوند تا مردم بتوانند بدون دغدغه از سرویس‌های خدماتی استفاده کنند.

وی افزود:اقدامات خوبی از سوی همکاران در بحث نیروگاه علی آباد صورت گرفت که با اجرای آن ۵۰۰ مگابایت به برق استان اضافه می‌شود.


http://www.caspiankhabar.com/94600



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96