اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل پزشکی قانونی استان:

تحول بزرگ در پزشکی‌قانونی گلستان/ خداحافظی با ارجاع افراد به سایر استان‌ها
مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان با اشاره به اجرای طرح های تحولی در این نهاد در دولت سیزدهم از خداحافظی با ارجاع افراد به استانهای مجاور برای اخذ نظرات کارشناسی و فنی ژنتیکی خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، دکتر حسین زارعی صبح امروز، اظهار کرد:از نظر ما هر روز، روز خبرنگار بوده و مدیران و مسئولان باید در طول سال با نگاه ویژه ای به این حوزه مظلوم داشته باشند.

وی با بیان اینکه ما بر اساس سیاست های اصولی دستگاه قضایی از هرگونه ارتباط با رسانه ها استقبال می کنیم، افزود:ما یقین داریم ارتباط دو سویه با رسانه ها و مطبوعات می تواند ما را در خدمت رسانی شایسته به مردم عزیز کمک کرده و در راستای توسعه کیفیت این خدمات نیز اثربخش باشد.

مدیرکل  پزشکی قانونی  استان گلستان با تاکید بر اینکه در همین دو ساله دولت سیزدهم دو پروژه بزرگ پزشکی قانونی در استان به ثمر نشسته است، خاطرنشان کرد:این دولت تلاش کرده است تا با همت شبانه روزی همواره به مردم خبر خوب داده و امیدواری را در بدنه جامعه ایجاد کند.

زارعی از پایان یافتن پروزه ایجاد ساختمان اداره کل پزشکی قانونی در استان گلستان به عنوان یک پروزه بزرگ به ثمر نشسته یاد کرد و ادامه داد:این پروژه که باعث شد بالاخره این نهاد از یک ساختمان مناسب و در خور شان پزشکی قانونی بهره مند شود در اسفند 1400 عملیات اجرایی خود را آغاز کرد و در حدود یک سال با استفاده از منابع ملی به بهره برداری رسید که افتخار بزرگی برای ما به شمار می رود.

وی وضعیت استان گلستان را در حوزه زیرساخت‌های پزشکی قاونی قبل از دولت سیزدهم بسیار نامناسب دانست و تصریح کرد:پروژه ساختمانی اداره کردکوی که چندین سال بود رها شده و بلاتکلیف مانده بود با حمایت استاندار با گنجاندن در مصوبات سفر رئیس جمهور گنجانده شد و نهایتا با تزریق اعتبارات از این محل در کمتر از 6 ماه به بهره برداری رسید.

مدیرکل پزشکی قانونی استان گلستان از اجرای طرح مشاوره های ژنتیک که تا قبل از این دولت تمامی افراد به استان مازندران ارجاع می شدند خبر داد و گفت:با انجام نمونه گیری های هدفمند امروز تمامی فعالیت ها در استان گلستان اجرایی می شود و هیچ فردی به استانهای مجاور ارجاع داده نمی شود.

زارعی با اشاره به کمبودهای منابع انسانی و تجهیزاتی از عزم جدی این نهاد برای توسعه خبر داد و تاکید کرد:با وجود این کمبودها معتقد هستیم می توانیم رخدادهای بزرگی را برای کمک به هم استانی های عزیزمان رقم بزنیم.


http://www.caspiankhabar.com/94596



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

پزشکی قانونی


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96