اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



برای نخستین بار در کشور:

کمیسیون پزشکی قانونی در زندان گرگان تشکیل شد/ مرخصی ۷ روزه به واجدین شرایط
به منظور تسریع در بررسی و اعلام نظر نسبت به پرونده های زندانیان بیمار، کمیسیون پزشکی قانونی استان در اقدامی بدیع برای اولین بار در کشور در زندان گرگان مستقر شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، حیدر آسیابی رئیس کل  دادگستری  گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران و اهالی رسانه با اشاره به اینکه دادگستری باید به روزترین دستگاه اجرایی باشد، اظهار کرد:ما تلاش کرده‌ایم برای تسریع در انجام ماموریت‌ها و وظایف خود به صورت میدانی وارد شویم.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار در کشور دادگستری گلستان در اقدامی بدیع کمیسیون پزشکی را در داخل  زندان  مستقر کرد، افزود:این اتفاق موجب تسریع در فرآیند بررسی وضعیت زندانیان بیمار می‌شود.

آسیابی تصریح کرد:در این کمیسیون وضعیت جسمی و روانی ۱۰ نفر از محکومان بیمار در راستای مواد ۵۰۲ و ۵۲۲ قانون آیین دادرسی کیفری بررسی شد تا درباره تعویق اجرا یا تبدیل مجازات محکومان زندانی اقدامات قضایی لازم صورت گیرد.

این کمیسیون با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان، مدیرکل زندان‌های استان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان و قضات اجرای احکام کیفری تشکیل شد که در حاشیه این کمیسیون مددجویان زندان گنبدکاووس هم در ارتباط تصویری با رئیس کل دادگستری استان مشکلات خود را در میان گذاشتند.

پس از بازدید از اندرزگاه‌های زندان گرگان، دادستان مرکز استان با اعطای مرخصی هفت روزه به مددجویان واجد شرایط موافقت کرد.


http://www.caspiankhabar.com/94589



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96