اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دستگیری وکیل کلاهبردار در گلستان
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: وکیلی که با جعل اوراق قضایی و تهدید از اشخاص ،کلاهبرداری می‌کرد در شهرستان گنبدکاووس توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان گلستان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  دادگستری  گلستان، حیدر آسیابی، اظهار داشت:متهم با سوء‌استفاده از جایگاه خود به عنوان وکیل، قربانیان خود را در راهروهای دادگستری و دادسرا ، شناسایی و پس ازجلب اعتماد آنان، در ازای مبالغ چند میلیونی وعده پیگیری پرونده های آنان را می‌داد.

آسیابی افزود:این فرد همچنین با جعل اوراق قضایی، مدعی صدور حکم جلب قربانیان می شد و با این ترفند هم از افراد برای رفع مشکلی که اصلا وجود خارجی نداشت ، پول می‌گرفت.

این مقام ارشد قوه قضائیه در استان گلستان گفت:کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به رفت و آمد ها و رفتار این وکیل مشکوک شدند و پس از چند ماه رصد و کار اطلاعاتی، از اقدامات مجرمانه او پرده برداشتند و بالاخره هنگام ارتکاب جرم، دستگیر و روانه زندان شد.

آسیابی افزود:پرونده متهم در شعبه سوم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس در حال تکمیل تحقیقات است و افرادی که قربانی این فرد شده اند برای طرح شکایت می توانند به این شعبه مراجعه کنند.

شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز ، گزارش های مردم درباره کارچاق کن ها و متخلفان در حوزه های قضایی و دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می کند.


http://www.caspiankhabar.com/94550



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96