اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بازرسی ۴۳۸ بنگاه مشاور املاک طی یک ماه در گلستان/پلمب ۴۵ واحد صنفی
شایان اریان نیا/ مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در استان، ۴۳۸ بازرسی از بنگاه های مشاور املاک انجام شده است.

به گزارش کاسپین خبر، مهدی ملک در دومین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان گفت:در راستای مصوبات اولین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان، گشت مشترک سامان‌دهی بنگاه‌ها و مشاورین املاک در استان و برخورد قاطع و سریع با تخلفات و پیشگیری از تکرار تخلفات صنف بنگاه‌های مشاور املاک تشکیل و در حال بازرسی مستمر از بنگاه‌های سطح شهرستان گرگان است.

او افزود:اعضای اصلی این گشت نمایندگان اداره کل صمت، راه و شهرسازی، تعزیرات حکومتی، پلیس فراجا، سازمان امور مالیاتی و بسیج اصناف هستند.

دبیر کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات گلستان ادامه داد:ساماندهی بنگاه‌ها و مشاورین املاک در سه سطح صنفی، تعزیراتی و حکومتی و اطلاعاتی صورت می‌گیرد.

ملک گفت:طی یک ماه اخیر ۴۳۸ بازدید تجمیعی از بنگاه‌های مشاور املاک سطح استان صورت گرفته که از این تعداد ۴۰ اخطار پلمب و ۴۵ پلمب واحد صنفی صورت گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه در این بازه زمانی واحد‌های متخلف مجموعاً بیش از ۸۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی شده اند، افزود:همچنین برای ۱۰۳ بنگاه مشاور املاک پرونده تعزیراتی تشکیل شد.


http://www.caspiankhabar.com/94536



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96