اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رتبه دوازدهم گلستان در اشتغال نشانه تلاش حداکثری برای تحقق اهداف دولت است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان با گلایه از اظهارنظر برخی مدیران در عملکرد بخش اشتغال استان گفت: ضعف یک مجموعه در برقراری ارتباط مناسب با شبکه بانکی نمی‌تواند عمکلرد روبه رشد اشتغال گلستان را زیرسوال ببرد و در این میان رتبه دوازدهم استان در اشتغال کشور نشانه تلاش حداکثری برای تحقق اهداف دولت است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، سیدمحمد دهنوی روز یکشنبه در جلسه کارگروه  اشتغال  گلستان اظهار کرد:رتبه استان در ایجاد اشتغال کشور جایگاه دوازدهم و در پرداخت وام از محل تبصره ۱۸ به عنوان یکی از منابع موثر ایجاد شغل، ششم کشور است.

وی بیان کرد:اظهار نظر یکی از مدیران استان در زیرسوال بردن جایگاه اشتغال گلستان، سرپوشی بر ضعف این مجموعه و زیرسوال بردن تلاش هدفمند و موثر دیگر مجموعه‌ها است.

معاون هماهنگی امور  اقتصادی  استاندار گلستان افزود:رسیدن به عملکرد ۹۴ درصدی کمیته امداد و ۹۱ درصدی بهزیستی در تحقق تعهد اشتغال امسال، گویای روند امیدوارکننده اشتغال گلستان است و ضعف یک نهاد و مجموعه مشخص نباید عملکرد دیگر بخش ها را زیر سوال ببرد و نادیده بگیرد.

دهنوی ادامه داد:وقتی مدیر یک مجموعه مرتبط با کار و اشتغال در ماه حتی یک جلسه مرتبط با رفع موانع ایجاد شغل نداشته باشند چگونه باید منتظر تحقق اهداف دولت و برآوردن خواسته مردم بود؟

وی گفت:قرار گرفتن یک مجموعه در رتبه آخر ایجاد شغل کشور به معنای ضعف همه بخش‌های استان نیست و طبق آمارهای موجود، جایگاه گلستان در ایجاد اشتغال رتبه ۱۲ کشور و امیدبخش است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد:عده‌ای یاد گرفتند کوتاهی عملکرد خود را به گردن دیگران بیندازند و خود را از پاسخگویی مبرا کنند که نتیجه این رفتارها، ناامید کردن مردم است.

دهنوی اظهار کرد:اگر گلستان در رتبه آخر ایجاد اشتغال کشور قرار دارد پس چگونه سال گذشته ۱۰۳ واحد راکد به چرخه تولید بازگشت و هتل ها و کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ راه‌اندازی شد؟


http://www.caspiankhabar.com/94534



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96