اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



خدمت‌رسانی در پایگاه هلال احمر «قرق» با قوت ادامه دارد
پس از بروز اختلاف بین شهرداری «قرق» و مجموعه هلال احمر در پی تخریب دیوار پایگاه هلال احمر قرق و انتشار مطالب گسترده در فضای مجازی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به موضوع ورود کرده و در این راستا ضمن تداوم فعالیت‌های پایگاه، بر اصلاح تخریب انجام شده و پرهیز از انعکاس اختلافات بین سازمانی در فضای عمومی مردم تاکید شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، روزهای گذشته  شهرداری « قرق »در اقدامی، دیوار محوطه پایگاه امداد و نجات بین شهری«قرق»جمعیت  هلال احمر  را تخریب کرد.

پس وقوع این ماجرا، موضوع به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر و این اقدام باعث بروز اختلاف بین جمعیت هلال احمر و شهرداری قرق شد.

به دلیل پایین آمدن ضریب حفاظتی در پایگاه، محل استقرار آمبولانس جمعیت تغییر کرده و این وسیله امدادی به نقطه دیگری منتقل شد.

این موضوع به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر و مورد واکنش مختلف کاربران در فضای مجازی شد.

شب گذشته«سیدعلی مهاجر»معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به موضوع ورود کرده و جلسه شبانه در محل پایگاه با حضور وی و مدیرعامل جمعیت هلال احمر و شهردار قرق برگزار شد.

مهاجر در این جلسه اظهار کرد: در این شرایط که دیوار و حصاری اطراف پایگاه وجود ندارد و ممکن است بر اموال بیت‌المال آسیب وارد شود مصلحت آن است که آمبولانس و خودروی نجات پایگاه در گرگان مستقر باشند و در صورت نیاز به خدمات، به محل حادثه اعزام شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان تاکید کرد:پیگیری‌های لازم برای گازرسانی به پایگاه‌و همچنین حل مشکل حصار اطراف پایگاه باید توسط فرماندار و شهرداری قرق مرتفع شود.

مهاجر تصریح کرد:وقتی بین دو ارگان خدمت‌رسان اختلاف به وجود می‌آید به صلاح است که اختلافات به صورت بین بخشی مرتفع شود و کشیده شدن این موضوعات به فضای مجازی و درگیر کردن عموم مردم در این‌موضوعات به امید آفرینی در مردم آسیب خواهد زد.

وی در پایان از زحمات و تلاش‌اعضای خدوم و پر تلاش هلال احمر تشکر کرد.

پس از برگزاری این جلسه بلافاصه آمبولانس جمعیت با دستور رئیس جمعیت هلال احمر گلستان در محل مستقر و فعالیت پایگاه بدون وقفه در حال انجام است.


http://www.caspiankhabar.com/94526



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96