اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



آغاز طرح نظارتی ویژه بر عملکرد نانوایی‌ها با دستور استاندار گلستان
طرح نظارتی ویژه بر عملکرد نانوایی‌های استان با دستور دکتر زنگانه استاندار گلستان در شهرها و روستاها آغاز شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس، پس از افزایش صف در  نانوایی ‌های استان گلستان و افزایش سهمیه نانوایان و تغییر نرخ نان در استان، طرح ویژه نظارت بر نانوایی‌های استان با دستور استاندار آغاز شد.

در این طرح فرمانداران، بخشداران، مدیران‌کل صمت،  تعزیرات حکومتی ، جهاد کشاورزی، امور روستایی مکلف شدند در قالب طرح ویژه نظارتی بر عملکرد نانوایی‌‌ها و کارخانه‌های تولید آرد در استان، با متخلفان برخورد قاطع داشته باشند.

در همین راستا تیم‌های ویژه نظارتی از روز قبل از عید سعید قربان با بکارگیری تمام توان و استعداد نیرو این طرح ویژه را آغاز کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد:در راستای توسعه امر نظارت و بهره‌مندی از نظارت مردمی به منظور نتیجه بخشی بهتر در این طرح، از شهروندان نیز تقاضا می‌شوند در صورت مشاهده تخلف نانوایی‌ها و یا عملکرد مطلوب واحدهای خبازی، موضوع را از طریق شماره تماس ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

درویشعلی حسن‌زاده خاطرنشان کرد:همچنین شهروندان می‌توانند تصاویر(فیلم و عکس)را از طریق پیامرسان‌های داخلی به شماره ۰۹۳۰۴۹۶۱۹۳۸ ارسال کنند.

وی بیان کرد:در حال حاضر تمامی ظرفیت تیم‌های نظارتی ما در سطح استان فعال بوده و با سرکشی از نانوایی‌های استان تلاش دارند تا شرایط رفاه مردم برای تهیه نان بهتر از گذشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد:از ساعت پنج صبح امروز به صورت میدانی به همراه فرمانداران در شهرستان‌های شرق استان گلستان از نانوایی‌ها بازدید کردیم.

سیدمحمد دهنوی تاکید کرد:خوشبختانه وضعیت صف‌های نانوایی در شهرهای شرق استان با توجه به افزایش سهمیه آرد نانوایی‌ها شرایط مطلوبی دارد.

وی اضافه کرد:تلاش ما بر این است که بتوانیم با افزایش ساعت پخت و گسترش گشت‌های نظارتی شاهد شرایط بهتری در نانوایی‌ها باشیم.

گفتنی است، روزهای گذشته استاندار گلستان با تشکیل جلسه فوری و گلایه از عملکرد اداره‌کل غله، جهاد کشاورزی و اتحادیه خبازان استان، وضعیت صف در نانوایی‌ها را نامطلوب دانسته و به مدیران دستور داد با اجرای طرح ویژه هرچه سریعتر با متخلفان برخورد و به شرایط نامناسب صف در نانوایی‌ها خاتمه دهند.

وی همچنین از رسانه‌ها خواست تا زمان پایان این شرایط و حاکم شدن شرایط مطلوب در نانوایی‌ها مدیران مربوطه را مورد سوال قرار داده و مدیران مکلف هستند به مردم پاسخگو باشند.


http://www.caspiankhabar.com/94488



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96