اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۹۶ کیلوگرم مواد مخدر در گلستان کشف شد
شایان اریان نیا/ فرمانده نیروی انتظامی گلستان گفت: مقدار ۹۶ کیلوگرم موادمخدر از دو خودروی سواری در گرگان کشف و ضبط شد.

به گزارش کاسپین خبر،  محمدسعید فاضل دادگر شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:با استفاده از اطلاعات به دست آمده یکی از استان جنوب شرقی کشور با فعالیت باندی خود مواد مخدر را به استان گلستان حمل می‌کند.

وی تصریح کرد:بلافاصله تمام مسیرهای اصلی و فرعی جنوب و غرب ورود این خودروها در استان گلستان شناسایی و این موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان خاطرنشان کرد:اکیپ‌هایی از ماموران ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در مسیرهای شناسایی شده مستقر شده و زمان ورود دو خودروی سواری به استان آنها را تحت تعقیب قرار داده و در شهر گرگان توقیف کردند.

وی ادامه داد:از دو خودروی توقیف شده مقدار ۹۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و چهار نفر سرنشینان آنها دستگیر شدند.

فاضل دادگر در مورد فعالیت‌های نیروی انتظامی از ابتدای سال تاکنون گفت:از ابتدای سال تاکنون بالغ بر سه تن و ۱۵۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۴۶ نفر از عناصر قاچاق در این رابطه دستگیر شدند.

وی بیان کرد:همچنین در این مدت یکهزارو ۱۰۰ نفر خرده فروش مواد مخدر و سه هزارو ۷۰۰ معتاد متجاهر از محل ماده ۱۵ و ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر طی اجرای طرح‌های مختلف دستگیر شدنر.

فرمانده نیروی انتظامی گلستان ابراز کرد:در این مدت بالغ بر ۲۳۷ هزار قرص غیرمجاز کشف و در این رابطه تعداد ۱۵ واحد صنفی متخلف پلمب شد.


http://www.caspiankhabar.com/94466



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96