اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) کامل‌ترین الگوی بشریت در همه زمان‌ها هستند
امام جمعه موقت گرگان با تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: ایشان در موضوع ازدواج، زندگی و منش، جامع‌ترین و کامل‌ترین الگو برای تمام بشریت در همه زمان‌ها هستند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه گرگان افزود:ثمره ازدواج حضرت علی(ع)و حضرت زهرا(ع)نسل بسیار گسترده‌ای است که در سراسر گیتی نشر پیدا کرده و در همه دنیا حضور دارند.

وی افزود:نسل طعنه‌زنان به حضرت(ع)و حضرت فاطمه(س)ابتر مانده ولی نسل خاندان اهل بیت(ع)و دوستداران آنها سال به سال بیشتر می شود.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز شهادت امام نهم(ع)اظهار داشت:این امام همام مردم را به ساده زیستی و دیانت واقعی ترغیب و تشویق می نمودند و افراد را از ظاهرسازی، ریا و نقاق نکوهش می کردند.

وی همچنین با اشاره به سالروز وفات دکتر علی شریعتی در بیست و نهم خرداد سال ۱۳۵۶ بیان کرد:او در بیداری جوانان نقش ویژه ای ایفا کرده و در این راه بسیار تلاش نمود.

وی با اشاره به سالروز شهادت زائران در حرم امام هشتم(ع)افزود:در سال ۱۳۷۳ با جنایت آمریکا عده‌ای در حرم رضوی به شهادت رسیدند که چهره پلید استکبارگران همانند سال ۱۳۶۰ که جنگ مسلحانه از سوی منافقین چهره آنها در این جنایت برای جهانیان هویدا شد.

امام جمعه موقت گرگان با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران در ۳۱ خردادماه ۱۳۶۰ گفت:مرد عارف و دلباخته امام و انقلاب اسلامی خدمات بسیاری قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای آموزش مبارزان در ایران و لبنان داشتند که راهگشای بسیاری بود.

وی با اشاره به آغاز هفته صرفه جویی در آب افزود:نه تنها کشور ایران بلکه بسیاری از کشورها سال به سال به سوی کم آبی می روند و با توجه به کمبود بارش ها در حال حاضر بسیاری از کشورها با کمبود آب مواجه هستند.

وی اظهار داشت:کشور ایران هم با کمبود آب مواجه بوده و تنها راه مقابله با آن صرفه جویی در مصرف آب است که با مراعات کردن درست در مصرف آب در زمان ضرورت می توان از این کمبود عبور کرد.


http://www.caspiankhabar.com/94462



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

نمازجمعه


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96