اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خبر داد

۵ مصدوم در تصادف سمند با نیسان در جاده توسکستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از امدادرسانی امدادگران این استان به حادثه دیدگان تصادف سمند با نیسان وانت در جاده توسکستان خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، قاسم غریب آبادی عصر یکشنبه ۲۱ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه شامگاه شنبه ۲۰ خرداد، یک دستگاه سمند با یک دستگاه نیسان وانت در جاده  توسکستان  به شاهرود، قبل از پیج قزلق  تصادف  کرد و از ۹ سرنشین خودروها، پنج نفر مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه گزارش این حادثه از سوی اورژانس به سامانه تلفنی ۱۱۲ مرکز کنترل و هماهنگی عملیات  هلال احمر  استان(EOC)اعلام شد، افزود:بلافاصله بعد از دریافت پیام، امدادگران پایگاه امداد و نجات قرق به عنوان نزدیک ترین پایگاه به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به اینکه عملیات امداد و نجات ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه به پایان رسید.افزود:در این حادثه امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه ۲ نفر از مصدومان را به بیمارستان پنج آذر گرگان منتقل و سه مصدوم دیگر نیز توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

غریب آبادی با بیان اینکه جاده توسکستان به عنوان پل ارتباطی میان گرگان با شاهرود از محورهای پرتردد استان است، گفت:از رانندگان تقاضا می‌شود هنگام عبور و مرور در این مسیر به ویژه در بارندگی‌ها جوانب احتیاط را در نظر بگیرند.


http://www.caspiankhabar.com/94450



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96