اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

بازی‌های قدرتمندانه شهرداری گرگان از دید بعضی‌ها جا نماند
شایان اریان نیا/ مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه بازی‌های قدرتمندانه شهرداری گرگان نباید از دید بعضی‌ها جا بماند، گفت: در بازی دوشنبه برای کسب نتیجه و پیروزی مقابل تیم پالایش نفت آبادان به میدان ‌می‌رویم.

به گزارش کاسپین خبر ، مهران حاتمی عصر امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ پیش از برگزاری سومین بازی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:همه دیدارهای شهرداری گرگان حساس است و این بازی که سومین بازی نیمه نهایی برای صعود تیم پیروز به مرحله فینال بوده از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه تیم پالایش نفت آبادان برای جامعه بسکتبال قابل احترام است، ادامه داد:قطعاً بازیکنان شهرداری با تمریناتی که پشت سر گذاشته‌اند برای کسب نتیجه و پیروزی به میدان‌می‌روند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه هواداران می‌توانند با حضور در سالن محل برگزاری مسابقات از نزدیک تماشاگر این دیدار مهیج باشند، افزود:افتخارآفرینی و بازی‌های قدرتمندانه شهرداری گرگان نباید از دید بعضی‌ها جا بماند.

وی به نتیجه نخستین بازی فینال سوپرلیگ غرب آسیا که پنج‌شنبه گذشته در سالن آزادی تهران مقابل الریاضی لبنان برگزار شد، اشاره و خاطرنشان کرد:در آن دیدار بچه‌ها همه کارهای محوله را درست انجام دادند ولی توپ‌ها وارد سبد نشد.

حاتمی توانایی‌های بازیکنان گرگان را از حریف لبنانی سرآمد دانست و اضافه کرد:آنها از یک بازیکن خوب استفاده کردند که رقم قرارداد او برای ما در ایران غیرقابل تصور است و همان بازیکن چند توپ تأثیرگذار را وارد سبد ما کرد.

وی تفاوت قابل توجه مبلغ قرارداد بازیکنان شهرداری گرگان با رقم‌های نجومی بازیکنان لبنان را مبین تلاش همه جانبه نماینده کشورمان در این رقابت‌ها برشمرد و تصریح کرد:من به عنوان یک مربی کاملاً از بازیکنان راضی هستم و با برنامه در مقابل پالایش نفت آبادان حاضر خواهیم شد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بر لزوم اندیشیدن تدابیر رفع نواقص سالن‌های ورزشی شهر گرگان جهت میزبانی رقابت‌های مهم ملی و بین‌المللی تأکید کرد و گفت:نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم و از هم اکنون به فکر رفع نواقص و استانداردسازی سالن‌ها باشیم.

گفتنی است، بازی سوم بین تیم‌های شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان 


http://www.caspiankhabar.com/94367



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96