اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس اداره حمل و نقل راهداری گلستان خبرداد؛

فعالیت ۱۲ هزار ناوگان باری برای جابجایی محصولات کشاورزی گلستان
رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: ۱۲ هزار و ۶۹۵ دستگاه سبک و سنگین محصولات بهاره گلستان را جابجا می کنند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، محسن یازرلو ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد:شرایط خوبی در کشت برخی محصولات نظیر سیب زمینی و چغندرقند در استان داریم و برای حمل و نقل آنها به همت و تلاش مضاعف از سال قبل شرکت ها نیاز است.

رئیس اداره حمل و نقل کالا اداره کل  راهداری  و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود:در نشست هماهنگی و برنامه ریزی حمل محصولات کشاورزی با صنوف و انجمن ها و شرکت های حمل و نقل استان، میزان برداشت سیب زمینی و چغندرقند ۱۲۰ هزار تن بیان شد.

وی در عین حال برداشت برخی دیگر از محصولات از قبیل گندم و کلزا را مطلوب توصیف نکرد و ادامه داد:ناوگان باری که این محصولات را امسال حمل و نقل می کنند ۱۲ هزار و ۶۹۵ دستگاه سبک و سنگین هستند.

یازرلو از شرکت های حمل و نقل خواست که در بحث صدور بارنامه نهایت حساسیت را داشته و همچنین اتفاقات تا رسیدن کالا به مقصد را هم رصد کنند.

به گفته وی، رفع مشکل حمل بدون بارنامه یکی از مطالبات اصلی شرکت های حمل و نقل است که با راه اندازی سامانه های داپ، سامانه wlm و کارت هوشمند در حال برطرف شدن است.


http://www.caspiankhabar.com/94359



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

راهداری


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96