اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری گرگان ابلاغ شد
شایان اریان نیا/ بودجه ۱۸۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان برای سال جدید ابلاغ شد.

به گزارش کاسپین خبر، آیین ابلاغ بودجه عصر شنبه نوزدهم فروردین همزمان با صد و بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر با حضور مهدی مهیایی معاون هماهنگی و عمرانی استانداری گلستان، حسین علیقلی زاده مدیرکل دفتر شهری و شورا‌های استانداری، عیسی پایین محلی فرماندار شهرستان، سید محمدرضا سیدالنگی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری گرگان برگزار شد.

سیدالنگی شهردار گرگان گفت:از مجموع بودجه سال گذشته، ۹۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی، ۳۰۰ میلیارد تومان از طریق فروش املاک و ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه سرمایه گذاری دیده شده بود.

شهردار گرگان گفت:با این وجود به خاطر تورم موجود ما از حدود یک سوم از اختیار فروش املاک استفاده و تلاش کردیم از سرمایه‌های شهرداری حفاظت کنیم.

سیدالنگی با اشاره به طرح استقبال از بهار شهرداری گرگان بیان کرد:همه شهروندان و مسافرانی که از شهر گرگان بازدید کردند خدمات محسوسی را احساس کردند و برخلاف سال گذشته آرامش به طور کامل برقرار بود.

او به شعار امسال اشاره و اظهار کرد:شهرداری در لایحه عوارضی که تهیه کرده، حداقل رشد در حوزه ساخت و ساز را لحاظ کرده تا با مهار تورم در این بخش به رشد تولید مسکن و انبوه سازان ساختمانی کمک کرده باشد.

معاون هماهنگی و عمرانی استانداری گلستان نیز در سخنانی گفت:بخش عمده‌ای از اقدامات صورت گرفته در ستاد تسهیل سفر عید نوروز بر دوش شهرداران بوده که ما از عملکرد شهردار گرگان رضایت مندیم.

مهدی مهیایی با اشاره به طرح بزرگ احداث فیبر نوری و ترمیم مسیر آن گفت:طی گزارشی که از وزارت ارتباطات و شرکت زیرساخت‌ها دریافت کردیم، پروژه فیبر نوری در حجم وسیع و زمان کوتاه کار بی نظیری بوده که با همکاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر گرگان صورت گرفت.


http://www.caspiankhabar.com/94283



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96