اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



تکمیل محور بندرترکمن به آق‌قلا
اجرای ۲۵ کیلومتر روشنایی راه‌های استان و تکمیل محور بندرترکمن به آق‌قلا و اصلاح دوربرگردان‌ها از مصوبات جلسه مشترک استاندار گلستان با جلسه نائب رئیس مجلس و معاونان وزیر راه و شهرسازی بود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  استانداری  گلستان، در این جلسه مشترک امروز مقرر شد، باند شمالی محور آق‌قلا به بندرترکمن توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، تعریض و توسعه پیدا کند و همچنین باند جنوبی این محور نیز توسط  راهداری  با اعتبار 40 میلیارد تومان تکمیل شد.

در این جلسه مقرر شد جاده قدیم گرگان، کردکوی، بندرگز علاوه‌بر سه تقاطع سالیکنده سرکلاته و چهارده که توسط راهداری تعریض و ایمن‌سازی می‌شود در بقیه قسمت‌های مسیر با اعتبار 20 میلیاردی سازمان راهداری و 50 میلیاردی راه و شهرسازی تعریض و ایمن‌سازی شود.

همچنین تاکید شد ، چهار دوربرگردان با همکاری سازمان راهداری و چهار دوربرگردان ایمن با همکاری شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و البته با مشاوره پلیس راه اجرا می‌شود و همچنین اعتبار 100 میلیارد تومان برای اجرای خط کشی راه‌ها، تابلو علائم و نصب نیوجرسی‌ها به استان تخصیص می‌یابد.

در این جلسه مصوب شد جاده علی آباد به شاهرود توسط سازمان راهداری با همکاری سازمان برنامه و بودجه از محل تعهدات سفر رئیس جمهور به استان اجرا شود.براساس توافقات صورت گرفته در سال جاری 25 کیلومتر روشنایی راه های استان اجرایی خواهد شد.

استان گلستان با 95 نقطه حادثه خیز پس از استان تهران دومین استان حادثه خیز است و استاندار گلستان با همراهی مدیران و نمایندگان در جلسات متعدد و با رایزنی‌ها و جذب اعتبارات از منابع مختلف تلاش دارد در مسیر ایمن سازی جاده های استان گام بردارد.


http://www.caspiankhabar.com/94276



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96