اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



مدیرکل راهداری گلستان:

 طرح نوروزی راهداری گلستان با ثبت ۱۲.۸ میلیون تردد پایان یافت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین، ۱۲ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۳۱۸ تردد خودرو در جاده‌های گلستان ثبت شده است.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، عادل مصدقی اظهارکرد:از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین، ۱۲ میلیون و ۸۶۲ هزار و ۳۱۸ تردد خودرو در جاده‌های گلستان ثبت شده و طی این مدت ۸۴۸ هزار و ۶۱۵ خودرو به استان وارد شده که رشد هشت درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

مدیرکل  راهداری  و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه متوسط تردد ساعتی در استان ۵۱۰ خودرو بود، ادامه داد:این عدد در سال گذشته ۵۲۱ دستگاه بوده است.

طبق گفته وی پرترددترین مسیر، محور علی آبادکتول به گرگان با ۸۴۱ هزار و ۲۸۵ تردد بوده است.

مصدقی با بیان اینکه پنج درصد خودروهای عبوری وسایل نقلیه سنگین بوده‌اند، گفت:ساعت اوج ترافیک بین ۱۷ الی ۱۸ بوده و میانگین سرعت هم ۷۹ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان افزود:از چهار محور خروجی و ورودی استان، بیشترین آمار ورود خودرو در پانزدهم فروردین به گلوگاه-کردکوی با ۱۴ هزار و ۷۸۲ فقره ورود اختصاص دارد.

وی عنوان کرد:از ابتدای طرح نوروزی(۲۴ اسفندماه)تا پانزدهم فروردین ۲۹ نفر در جاده‌های گلستان بر اثر تصادف جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش داشته است.

وی گفت:در همین مدت ۲۴۹ نفر در سوانح رانندگی گلستان مجروح شدند که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است.

مصدقی همچنین عنوان کرد که از ابتدا طرح نوروزی تا پانزدهم فروردین، ۱۸ هزار و ۵۱۷ سفر با خودروهای سواری، اتوبوس و مینی بوس در استان انجام شده و ۱۴۶ هزار و ۶۹۶ مسافر با آن جابجا شده‌اند.


http://www.caspiankhabar.com/94274



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

راهداری


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96