اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فرمانده انتظامی آق قلا خبرداد؛

دستگیری شرور مسلح تحت تعقیب در آق قلا
فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا با اشاره به تلاش شبانه روزی پلیس برای ارتقای امنیت و آسایش مردم در تعطیلات نوروزی، گفت: یکی از اراذل شرور و مسلح منطقه توسط ماموران دستگیر شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، سرهنگ اکبر سجادی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:نظم و امنیت جامعه و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی در برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

فرمانده انتظامی آق قلا افزود:در پی دریافت خبری مبنی بر قدرت نمایی یکی از اراذل و اوباش سابقه دار با استفاده از سلاح گرم و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد:مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی، متهم را که دارای سابقه شرارت و زندان داشت را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در حین ارتکاب جرم و قدرت نمایی با سلاح گرم کلت کمری دستگیر کردند.

سجادی افزود:متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی آق قلا گفت:پلیس برای ارتقا احساس آرامش در بین مردم با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند و شهروندان می‌توانند هرگونه عمل مجرمانه و موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیس اعلام کنند.


http://www.caspiankhabar.com/94238



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96