اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس اورژانس گلستان خبر داد؛

مصدومیت ۲۰ گلستانی در حوادث چهارشنبه‌سوری/ گرگان در صدر مصدومان
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی، مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان از مصدومیت ۲۰ گلستانی بر اثر حوادث چهارشنبه آخر سال تا این لحظه خبر داد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا، دکتر محمدجواد مقسمی شامگاه سه‌شنبه ۲۳ اسفند در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به آخرین آمار مصدومان چهارشنبه‌سوری در گلستان اظهار کرد:تا این لحظه بر اساس آمار رسیده از بیمارستان‌ها ۲۰ نفر در گلستان در حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند.

وی افزود:از ۲۰ فرد حادثه‌دیده حوادث چهارشنبه‌سوری در گلستان، ۱۶ نفر مرد و چهار نفر زن بودند، همچنین ۱۱ نفر از مصدومان مربوط به گرگان، ۶ نفر مربوط به گنبدکاووس و یک مصدوم مربوط به مینودشت و بندرگز بوده است.

رئیس  اورژانس  پیش‌بیمارستانی، مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان، سن تقریبی مصدومان حادثه چهارشنبه‌سوری گلستان را بین ۱۰ تا ۲۰ سال اعلام کرد و یادآور شد:تاکنون ۱۳ نفر به دلیل سوختگی، ۶ نفر بر اثر بریدگی و یک نفر به دلیل استرس به مراکز درمانی استان گلستان منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

مقسمی سر، گردن، دست و پا را بیشترین ناحیه آسیب‌دیده در حوادث چهارشنبه‌سوری گلستان اعلام کرد و گفت:چهار نفر از ناحیه چشم و گوش دچار آسیب شدند.خوشبختانه ۱۶ نفر به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند و چهار نفر برای تداوم درمان در مراکز درمانی گلستان بستری هستند.

وی با بیان اینکه بیمارستان مطهری گنبدکاووس و پنج آذر گرگان درمان تروما و بیمارستان خان ببین و پنج آذر گرگان درمان سوختگی را انجام می‌دهند، یادآور شد:آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی به مصدومان و آسیب‌دیدگان حوادث چهارشنبه آخر سال در گلستان وجود دارد.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی، مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان متذکر شد:۶۵ پایگاه بیمارستان ۱۱۵ استان گلستان و بیمارستان‌ها برای خدمت‌رسانی به مصدومان احتمالی چهارشنبه آخر سال آمادگی لازم را دارند.

مقسمی با تاکید بر اینکه همه بیمارستان‌های استان گلستان پذیرش حادثه دیدگان چهارشنبه آخر سال را انجام می‌دهند، تصریح کرد:، بیماران دارای آسیب جسمی و یا سوختگی که دچار علائم شدید باشند به بخش ترومای مخصوص این دو آسیب در سطح استان منتقل می‌شوند.


http://www.caspiankhabar.com/94227



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96