اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



محموله قاچاق ۳۰ میلیاردی در گلستان کشف شد
فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: یک محموله ۳ میلیارد تومانی روغن و گریس خودرو در گرگان و یک محموله ۲۹۰ میلیون تومانی مرغ زنده بدون مجوز در رامیان کشف و ضبط شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید دادگر اظهارداشت:در راستای طرح مبارزه با  قاچاق  فرآورده‌های نفتی، ماموران پلیس امنیت  اقتصادی  استان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری روغن و گریس خودرو در گرگان شدند.

وی افزود:پس از کسب مجوز‌های قانونی و در بازرسی از واحد صنفی مورد نظر، 44 هزار لیتر روغن خودرو و 100 کیلو گریس خارج از شبکه توزیع به ارزش حدود 30 میلیارد ریال کشف شد.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان رامیان با اعلام خبر کشف محموله مرغ زنده بدون مجوز در این شهرستان گفت:ماموران کلانتری 11 رامیان پس از دریافت خبری مبنی بر حمل مرغ خارج از شبکه توزیع از طریق یک کامیون، با هماهنگی مراجع قضائی برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از این خودرو 5 هزار و 800 کیلوگرم مرغ زنده بدون مجوز پخش و خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.

سرهنگ ابوالفضل وزیری با بیان اینکه ارزش تقریبی محموله کشف شده، حدود 3 میلیارد ریال اعلام شده است گفت:در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده است.


http://www.caspiankhabar.com/94196



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96