اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



اجرای فاز دوم پتروشیمی گلستان با حضور رئیس جمهور
استاندار گلستان گفت: مجوز افزایش سرمایه پتروشیمی صادر شده و فاز دوم پروژه پتروشیمی با حضور رئیس جمهور در گلستان آغاز خواهد شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از روابط عمومی  استاندار ی گلستان، علی‌محمد زنگانه در جلسه با نمایندگان احزاب سیاسی و اعضای خانه احزاب استان گلستان اظهار داشت:سعی ما بر این است بتوانیم ارتباط مستمر و مناسبی با احزاب مختلف در استان داشته باشیم.

وی ادامه داد:متاسفانه در گذشته آنگونه که انتظار می‌رفت سازمان‌های بزرگ حاکمیتی«شستا»، شرکت‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها و سازمان‌های بزرگ در استان گلستان ورود نکرده و سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام نشده است.

استاندار گلستان تصریح کرد:متاسفانه زیرساخت‌ها طی سال‌های گذشته آنگونه که باید توسعه پیدا نکرد و ما در یک سال گذشته انرژی وسیعی برای جبران این کمبودها گذاشتیم.

زنگانه بیان کرد:ضعف در تعامل‌های بین‌المللی یکی از مسائل بسیار مهمی بود که ما در دولت سیزدهم با مذاکرات و تعامل انجام شده، ارتباط مجدد اقتصادی و سرمایه‌گذاری برقرار شده و در حال توسعه است.

وی اضافه کرد:در همین تعامل‌ها بسیاری از مشکلات تجار و بازرگانان استان با کشور ترکمنستان در حال برطرف شدن است و شرایط تعاملات تجاری نسبت به گذشته غیرقابل مقایسه است.

استاندار گلستان بیان کرد:ما در تلاش هستیم صادرات غیرنفتی را به بالای 500 میلیون دلار برسانیم و در این مسیر در حال حرکتیم.

زنگانه بیان کرد:یک هزار و 800 میلیارد تومان در حوزه آب سرمایه‌گذاری شده اما با این وجود به دلیل تک منبعی بودن تامین آب شرب در استان باز هم به نقطه اول رسیده‌ایم.

وی اظهار کرد:متاسفانه به علت مدیریت‌های ناصحیح در گذشته سبب شده بیش از 95 درصد آب شرب در استان از منابع آب زیر زمینی تامین می‌شود و امروز شرایط آب‌های زیرزمینی استان نیز وضعیت خوبی ندارد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد:مجوز افزایش سرمایه  پتروشیمی  صادر شده و فاز دوم پروژه پتروشیمی با حضور رئیس جمهور در گلستان آغاز خواهد شد.

زنگانه در بخش دیگری با اشاره بودن یک هزار و 200 پروژه نیمه تمام در استان گلستان تصریح کرد:این پروژه‌های نیمه تمام که حاصل کار گذشتگان است تمام بودجه‌ها و نقدینگی در استان را می‌بلعد.

وی اظهار کرد:استان گلستان با 95 نقطه حادثه‌خیز پس از استان تهران در این بخش قرار دارد و حوادث رانندگی بیشترین میزان مرگ و میر را در استان به خود اختصاص داده است.


http://www.caspiankhabar.com/94191



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96