اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



امام جمعه گرگان:

مدیریت گرانی ها باید به اولویت نخست قوای سه گانه تبدیل شود
امام جمعه گرگان با اشاره به افزایش روزافزون قیمت برخی از کالاها و خدمات در جامعه، گفت: مدیریت گرانی ها باید به اولویت نخست قوای سه گانه تبدیل شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی  سیاسی   نماز جمعه  گرگان اظهارکرد:قوه مجریه، نمایندگان مجلس و قوه قضاییه باید با تمرکز ویژه به مسئله گرانی ها بپردازند، موضوع گرانی باید به اولویت نخست قوای سه گانه کشور تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان افزود:مقابله با گرانی نیازمند برنامه‌ریزی منسجم همه دستگاه های دخیل بوده و لازم است برای حل این‌مشکل همه پای کار باشند.

وی گفت:بررسی و نتیجه اقدامات انجام شده برای مهار گرانی، باید به صورت شفاف و دقیق به مردم اطلاع رسانی شود؛ این موضوع سبب خواهد شد تا دشمنان در القای ناتوانی مدیریت درکشور ناکام بمانند.

امام جمعه گرگان افزود:دستگاه های حمایتی مانند کمیته امداد باید به دنبال توانمندسازی نیازمندان جامعه باشند و با اشتغال آفرینی زمینه خوداتکایی افراد نیازمند را فراهم کنند.

وی گفت:طرح مسئله فقر باید به طور جدی در دستور کار قرار بگیرد زیرا نداری و فقر زمینه‌ساز بسیاری از ناهنجاری ها در جامعه خواهد بود.

نورمفیدی همچنین در خصوص اجرای قانون مولدسازی از سوی دولت سیزدهم، اظهار کرد:این موضوع باید بر مبنای سیاست های کلان نظام اجرایی و درآمد حاصل از فروش املاک برای مردم و توسعه و پیشرفت پروژه های نیمه تمام کشور هزینه شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد:مقوله فروش مدارس خیرساز در قالب قانون مولدسازی از سوی دولت تکذیب شده اما کارشناسان و مدیران باید دقت کنند تا این مسئله هرگز اجرایی نشود زیرا سبب دلزدگی خیران و مشارکت آنها در امر مدرسه سازی خواهد شد.


http://www.caspiankhabar.com/94183



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96