اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



فعالیت 1650 ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفرهای نوروزی در گلستان
مطهره ابراهیمی/ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: یک هزار و 650 دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی بوس و سواری با 2 هزار و 800 راننده در خدمت مسافران نوروزی استان هستند.

به گزارش کاسپین خبر، محسن عامریون اظهار کرد:با توجه به آغاز پیش فروش بلیط‌سفرهای نوروزی و در پیش بودن سفرها یک هزار و ۶۵۰ دستگاه ناوگان عمومی اعم از اتوبوس، مینی‌بوس و سواری با ۲ هزار و ۸۰۰ راننده در خدمت مسافران نوروزی استان هستند.

وی ادامه داد:ناوگان عمومی حمل و نقل استان از طریق ۷۳ شرکت و پنج پایانه مسافری به مردم خدمات رسانی می‌کنند و تعدادی ناوگان فوق العاده هم برای برخی از مسیرهای پرتقاضا پیش‌بینی شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به شروع پیش فروش‌های اینترنتی و حضوری بلیط‌های اتوبوس گفت:نرخ کرایه اتوبوس‌ها و سایر ناوگان حمل و نقل عمومی نیز از سوی ستاد سازمانی در حال اصلاح و تعدیل است و برای تامین سوخت و روغن و تامین صورت وضعیت ناوگان نیز رایزنی‌ها و اقدامات لازم انجام شده است.

عامریون افزود:اعزام بخشی دیگر از کاروان‌های راهیان نور شامل دانشجویان و بسیج محلات نیز شروع شده که نقش صنوف حمل و نقل در این زمینه بسیار پررنگ بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان تصریح کرد:در بخش حمل و نقل کالا نیز ناوگان و رانندگان این بخش جهت جابجایی کالاهای اساسی و ضروری مردم به ویژه اقلام مورد نیاز ماه مبارک رمضان به طور شبانه‌روزی در ایام نوروز اهتمام ویژه دارند.
عامریون از کشیک‌های نوروزی این بخش در نوروز هم خبرداد و تاکید کرد:میزخدمت ۲۴ ساعته در پایانه‌های گرگان و گنبدکاووس برای پاسخگویی و رفع مسایل احتمالی دایر است.


http://www.caspiankhabar.com/94170



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

راهداری


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96