اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



۱۶۰ واحد مشمول طرح نهضت ملی مسکن در گلستان تحویل متقاضیان شد
طی مراسمی با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی و همزمان با پنج استان دیگر، ۱۶۰ واحد مشمول طرح نهضت ملی مسکن در گلستان تحویل متقاضیان شد.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از مهر، آئین بهره برداری و واگذاری ۱۶۰ واحد مسکونی به متقاضیان گلستانی  نهضت ملی مسکن ، بعدازظهر پنجشنبه با حضور سید محمد دهنوی، معاون اقتصادی استاندار گلستان و مهدی ملک، مدیرکل  راه و شهرسازی  گلستان و با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی در گرگان برگزار شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در این مراسم گفت:در ایام الله دهه فجر در مجموع در حوزه این وزارتخانه ۷۶ پروژه با هفت هزار و ۹۷۰ میلیارد ریال در استان گلستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مهدی ملک افزود:از این تعداد ۶۸ پروژه مربوط به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با چهار هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال و ۶ پروژه با هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال مربوط به حوزه راه و شهرسازی است.

وی اظهار کرد:دو پروژه هم مربوط به دفتر نمایندگی شرکت ساخت حمل و نقل عمومی کشور در گلستان با دو هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال است.

ملک گفت:در نهضت ملی مسکن، در ۳۳ شهر استان، تاکنون ۹۳ هزار و ۵۹۵ نفر نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۳۴۶ نفر چهار شرط لازم را دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت:از تعداد واجدان شرایط فعلی، سه هزار و ۸۱۰ نفر تاکنون ۴۰۰ میلیون ریال ودیعه اولیه را واریز کردند.

ملک بیان کرد:کار ساخت سه هزار و ۳۸۰ واحد مسکونی گلستان در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شده که در مراحل مختلفی از فونداسیون تا نازک‌کاری قرار دارد.


http://www.caspiankhabar.com/94115



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96