اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بیمارستان شهرستان آزادشهر به دستگاه سی تی اسکن مجهز می‌شود
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آزادشهر گفت: دهه فجر امسال بیمارستان حضرت معصومه(س) شهرستان آزادشهر به دستگاه سی تی اسکن مجهز می شود.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از فارس از شهرستان آزادشهر، علی زنگانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:یکی از تجهیزات مهم و فوری برای تنها بیمارستان شهرستان  ازادشهر ، دستگاه سی تی اسکن بوده تا روند درمان بیماران کامل و تسریع شود.بر همین اساس با رایزنی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی گلستان تا دهه فجر امسال بیمارستان شهرستان ازادشهر به دستگاه سی تی اسکن تجهیز می شود تا بیماران عزیز آزادشهر برای انجام سی تی اسکن به شهرهای همجوار اعزام نشوند.

وی تصریح کرد:با رایزنی های انجام شده در حال حاضر پنج تخصص مهم و اساسی شامل زنان، اطفال، داخلی، جراحی و بیهوشی در این بیمارستان فعال شده و پزشکان متخصص در این رسته ها بصورت شبانه روزی در خدمت مردم عزیز هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازادشهر خاطرنشان کرد:با توجه به کمبود فضای اورژانس بیمارستان حضرت معصومه(س)شهرستان و پیگیری های انجام شده قرار است در ورودی بیمارستان، ساختمان اورژانس را احداث نموده و حداقل تخت های اورژانس را به ۲۰ تخت افزایش دهیم.

وی ادامه داد:زمین جنب بیمارستان شهرستان در مالکیت بخش خصوصی بوده و تلاش داریم تا این زمین را خریداری کرده و تعداد تخت های بیمارستانی را به ۱۳۴ تخت افزایش دهیم.در این صورت بیمارستان شهرستان آزادشهر بزرگترین بیمارستان به لحاظ تعداد تخت بیمارستانی در شرق گلستان خواهد شد.
زنگانه گفت:با توجه به اینکه احتمال شیوع موج هشتم بیماری کرونا می رود در تمامی ادارات و جلسات استفاده از ماسک ضروری بوده و می بایست مردم واکسیناسیون خود را بر علیه این بیماری کامل کنند.

وی بیان کرد:هشت مرکز جامع سلامت و ۳۰ خانه بهداشت در سطح روستاها و شهرهای نوده خاندوز، نگین شهر و ازادشهر اماده انجام واکسیناسیون بر علیه بیماری کرونا هستند.


http://www.caspiankhabar.com/94043



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96