اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان خبر داد؛

افزایش دوباره بیماران کرونایی در گلستان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از افزایش دوباره آمار بیماران کرونایی در گلستان خبر داد و گفت: مردم همچنان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از ایسنا،  سعید گل فیروزی  امروز یکشنبه ۱۱ دی گفتگو با خبرنگاران با اشاره به روند افزایش بیماران  کرونا یی در گلستان اظهار کرد:بار بستری بیماران کرونایی در گلستان نسبت به روز گذشته ۲۲ نفر افزایش را نشان می دهد و این روند افزایشی حاکی از آن است که باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی از بستری ۹۷ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان گلستان خبر داد و افزود:متاسفانه در حال حاضر ۱۹ بیمار کرونایی در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان قرار دارند و همچنین ۹ بیمار نیز برای ادامه حیات به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

رئیس  دانشگاه علوم پزشکی  گلستان با تأکید بر اینکه مردم نسبت به کرونا دچار عادی‌انگاری شده‌اند، ابراز کرد:وزارت بهداشت نسبت به شیوع کرونا و موج هشتم کرونا هشدار داده و در این شرایط رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضروری است تا شاهد موج دیگر کرونا نباشیم.

گل فیروزی متذکر شد:براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تاریخ ۱۰ دی، شهرستان‌های گرگان، آق قلا، ترکمن، گالیکش، گمیشان و بندرگز در جدول شیوع کرونا جزو شهرستان‌های به نسبت پرخطر و زرد رنگ قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه هیچ شهرستان با وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی در استان گلستان وجود ندارد، تاکید کرد:وضعیت کرونا در شهرستان‌های آزادشهر، رامیان، کلاله، کردکوی، علی آباد، گنبدکاووس، مرواه تپه و مینودشت عادی است و این شهرستان‌ها آبی رنگ هستند.


http://www.caspiankhabar.com/94036



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96