اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



بازارچه ساحلی بندر ترکمن به صورت محدود بازگشایی شد
بازارچه ساحلی بندرترکمن که به سبب شیوع کرونا و بر اساس پروتکل‌های مصوب فاصله گذاری هوشمند اجتماعی تعطیل شده بود، با رعایت برخی محدودیتهای بهداشتی و صنفی بازگشایی شد.

فرماندار  بندرترکمن  روز جمعه با تایید موضوع به  کاسپین خبر  گفت:در پی گلایه برخی غرفه داران از تعطیلی بازارچه‌های ساحلی بندرترکمن مکاتباتی با ستاد پیشگیری و مقابله با  کرونا  در مرکز استان(گلستان-گرگان)انجام شد که با مساعدت مدیران مربوطه و اعمال پیش شرط‌های  بهداشت ی با هدف کاهش ریسک شیوع کرونا اجازه فعالیت محدود به فعالان بازارچه ساحلی صادر شد.

 الیاس هیوه چی افزود:اجرای کامل پروتکل های بهداشتی، ممانعت از ورود خودروهای غیربومی، رعایت روزهای زوج و فرد توسط مغازه داران جهت باز بودن واحد صنفی، ممنوعیت پهن کردن بساط در محوطه‌های دیگر، توجه ویژه به نظافت سرویس بهداشتی، ضدعفونی کردن مغازه ها سه نوبت در طول روز از جمله مواردی است که باید مد نظر فعالان بازار ساحلی باشد.

وی تاکید کرد تا اطلاع بعدی روزهای کاری این بازارچه‌ها از شنبه تا چهارشنبه به مدت هشت ساعت از ۱۱ صبح تا ۱۹ غروب تعیین شده است و مسوولیت رعایت نکردن موارد مذکور با هیات امنای بازارچه و شخص مغازه دار خواهد بود.

وی تصریح کرد:دوشنبه بازار هفتگی و میدان فروش دام بندرترکمن همچنان تعطیل است.

طی روزهای گذشته تعدادی از غرفه داران ساحلی بندرترکمن با تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان خواستار بازگشایی بازارچه شده بودند.

حدود هزار نفر در ۴۰۰ غرفه بازارچه ساحلی قدیم و جدید بندرترکمن به طور مستقیم مشغول به کار هستند.

بندرترکمن در کرانه شرقی دریای خزر جذابیت‌های زیادی در حوزه گردشگری دارد و جزیره آشوراده در حوزه سرزمینی این شهرستان قرار دارد./ایرنا


http://www.caspiankhabar.com/9388



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96