اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



دلهره عبور از مسیر تاریک هزارپیچ گرگان، گریبانگیر شهروندان
خاموشی مسیر منطقه گردشگری هزار پیچ گرگان باعث شده برخی از شهروندان هنگام تردد در این مسیرتاریک و دلهره آور، با خطرات متعددی مواجه شوند.

به گزارش  کاسپین خبر  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از شهروندان گلستانی می‌گویند:مسیر منطقه  گردشگری   هزارپیچ  در شب تاریک است و با توجه به تعدد تیر‌های چراغ  برق ، تردد در این مسیر در تاریکی انجام می‌شود.

محمد یوسف شاطری مدیر توزیع برق غرب شهرستان گرگان در این باره گفت:منطقه گردشگری هزارپیچ در اختیار میراث فرهنگی و در حوزه اختیارات خدمات شهرداری است و برای همکاری از سوی شرکت توزیع برق خدمات ارائه می‌شود.

شاطری گفت:۲ سال اخیر با روند رو به افزایش سرقت تجهیزات از جمله کابل، تابلو و دستگاه ترانس در روشنایی این منطقه اختلال ایجاد شد.

او گفت:۳ ترانس در این مسیر وجود دارد که ۲ ترانس سرقت شده است و یکی که در نزدیکی بام هزار پیچ قرار دارد، سالم مانده و روشنایی آنجا را تامین می‌کند.

او گفت:همچنین با توجه به محدودیت‌های اعتباری و سرقت‌هایی که انجام می‌شود این مدیریت به نمایندگی از شرکت توزیع در چند مرحله اقدام به تعمیر و بازسازی شبکه می‌کند.

شاطری افزود:اولویت ما تامین روشنایی در خیابان و مسیر‌های اصلی در حریم قانونی شهر است.

او گفت:نیاز است مدیران دستگاه‌های متولی طی نشستی در مورد این موضوع چاره‌ای بیاندیشند و همکاری و همراهی دستگاه‌های دیگر برای حفظ و حراست از شبکه و تجهیزات در منطقه مورد نظر را می‌طلبد.

تپه هزار پیچ در قسمت ورودی غرب شهر گرگان واقع شده و یکی از جاذبه‌های گردشگری این شهر است.


http://www.caspiankhabar.com/93830



تبلیغ کانال تلگرام



مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96