اخبار گرگان و گلستان|کاسپین خبر



گلایه مردم برخی مناطق گرگان از بی آبی شبانه
با وجود اینکه فصل تابستان به پایان رسید و بیش از ۲۰ روز است که از مهرماه می‌گذرد، اما همچنان در برخی از نقاط گرگان قطعی آب را شاهد هستیم.

به گزارش  کاسپین خبر  بله نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از شهروندان  گرگان ی از قطع شدن طولانی مدت آب در شب گله‌مند هستند و می‌گویند آب از ساعت حدود ۸ شب قطع می‌شود و تا ۶ صبح روز بعد ادامه دارد.

غلامی رئیس آب و فاضل اب  شهرستان گرگان در این باره می‌گوید:با شروع پاییز بارش کم را در گرگان شاهد بودیم که با توجه به کمبود منابع آبی، افت فشار و قطعی آب در اکثر مناطق گرگان اتفاق می‌افتد.

غلامی گفت:همچنین عدم رعایت مصرف بهینه شهروندان نیز یکی از دلایل قطعی آب در برخی از ساعات است.

او با بیان اینکه برخی از مشترکین مدت زمان بیشتری از آب شرب بهره مند هستند افزود:با توجه به اینکه شهر گرگان به ۱۰ زون فشاری تقسیم شده است بنابراین مشترکینی که در انتهای هر زون قرار دارند مدت زمان بهره مندی آن‌ها از آب شرب بیشتر است.

او به شهروندان توصیه کرد:حتما از مخزن و پمپ برای ذخیره و استفاده از آب در زمان قطعی آب بهره ببرند.

او با بیان اینکه از نیمه دوم سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۳ حلقه چاه آب شرب برای تامین آب شرب شهر گرگان حفر شده است افزود:بر این اساس ۱۶۰ لیتر بر ثانیه به آب شرب گرگان اضافه شده است، اما در کل ۴۵ لیتر بر ثانیه کاهش ذخیره چاه‌های قبلی را شاهد هستیم.

غلامی گفت:حدود هزار و ۷۰۰ لیتر بر ثانیه نیاز آبی شهر گرگان است در حالی که هزار و ۳۴۱ لیتر بر ثانیه تولید آب سطحی و زیر زمینی داریم.


http://www.caspiankhabar.com/93783



تبلیغ کانال تلگرام

برچسب‌ها

اب گرگان


مهر ما در دل تاریخ سبز شد
شهروندخبرنگار ما باشید
بسته خبری اختصاصی کاسپین‌خبر
اطلاعیه شرکت گاز گلستان درباره آزمایش نشت گاز
تبلیغات نظام مهندسی ساختمان گلستان سال 96